×
×

معاون فرماندار سلماس خبر داد:
آغاز طرح ویژه نظارت بر تنظیم بازار در سلماس

  • کد نوشته: 2156
  • ۲۸ بهمن
  • ۰
  • معاون فرماندار سلماس در ستاد تنظیم بازار این شهرستان گفت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان بر تنظیم بازار آغاز شد.
    آغاز طرح ویژه نظارت بر تنظیم بازار در سلماس

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، معصوم زادگان معاون فرماندار سلماس در ستاد تنظیم بازار این شهرستان گفت: در این طرح ۲۵ نفر از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی و ناظران افتخاری با همکاری تعزیرات حکومتی سلماس به بازرسی از سردخانه‌ها، انبارهای نگهداری کالا، واحدهای صنفی و تولیدی، دفاتر آژانس‌های مسافرتی و خدمات حمل‌ونقل بین‌شهری، میادین میوه و تره‌بار نظارت خواهند کرد.

    وی افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف برخوردهای لازم را با متخلفان انجام خواهد شد.

    معاون فرماندار سلماس هدف اصلی از اجرای طرح نظارتی را اطمینان از نبود کمبود عرضه کالا، سهولت تأمین مایحتاج عمومی توسط مردم و مقابله با تخلفات به‌ویژه گران‌فروشی و احتکار بیان کرد.

    معصوم زادگاه گفت: در حوزه اصناف تاکنون ۱۰ واحد صنفی سلماس برای برگزاری فروش‌های فوق‌العاده اعلام آمادگی کرده‌اند و حاضر هستند کالای خود را با تخفیف ۱۰ درصدی برای شهروندان عرضه کنند.

    معاون فرماندار سلماس افزود: مقدار ۱۵۰ تن پرتقال و ۵۰ تن سیب شب عید با نرخ مصوب دولتی در سلماس توزیع می‌شود.

    وی بیان کرد: این مقدار میوه در ایام پایانی سال در مکان‌های موردنظر توزیع می‌شود.

    معصوم زادگان توزیع کالاهای پر مصرف ایام نوروز شامل برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و مرغ را از دیگر برنامه‌های ستاد تنظیم بازار در سلماس ذکر کرد و گفت: توزیع این اقلام با هدف تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها با نرخ مصوب دولتی در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

    معاون فرماندار سلماس از اهتمام ستاد تنظیم بازار نسبت به تأمین نیازهای مردم و مساعدت نسبت به بازاریان و اصناف خبر داد و گفت: در سایه همدلی، انسجام و هم‌افزایی می‌توان بازار را با حضور و همراهی کسبه و اصناف تنظیم نموده و به ثبات رساند و باعث رضایتمندی مردم و بازاریان شد.

    وی در پایان بیان کرد: نقش اقدامات نظارتی تعزیرات حکومتی در آرامش بازار از اهمیت ویژه برخوردار است و باید با حساسیت ویژه‌ای دنبال شود. اقدامات نظارتی تعزیرات حکومتی بازدارنده است و در حفظ ثبات بازار تأثیرگذار است؛ بنابراین باید نظارت را به‌صورت جدی در دستور کار قرارداد.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    14 − دوازده =