×
×

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سلماس:
مشکل چندین ساله پروژه برق‌رسانی حل شد

  • کد نوشته: 5673
  • ۱ آبان
  • ۰
  • مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سلماس گفت: مشکل چندین ساله پروژه برق‌رسانی به منطقه ویژه اقتصادی سلماس حل شد.
    مشکل چندین ساله پروژه برق‌رسانی حل شد

    امیر جعفرزاده مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سلماس در گفتگو با خبرنگار سلماس پیام گفت: مشکل چندین ساله پروژه برق‌رسانی به منطقه ویژه اقتصادی سلماس بین دو دستگاه برق منطقه‌ای و شهرداری سلماس در هیئت حل اختلاف استان خاتمه یافت.

    وی افزود: انرژی برق یکی از حیاتی‌ترین نیازهای انسان معاصر است، ضرورت انرژی برق اصلی‌ترین و ضروری‌ترین عامل زیربنایی در ایجاد راهبرد و توسعه صنایع در یک کشور است.

    مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان سلماس ادامه داد: تا زمانی که برق موجود باشد، هیچ‌کس به آن فکر نمی‌کند، اما وقتی از بین می‌رود، اهمیت آن تحقق می‌یابد. برق روی شغل شما، برنامه شما و حتی سرگرمی شما تأثیر می‌گذارد.

    جعفرزاده بیان کرد: در واقع برق یکی از مهم‌ترین انرژی‌های پاک است که می‌تواند برای یک اقتصاد درحال‌توسعه اهمیت بسزایی داشته باشد.

    وی گفت: یکی دیگر از مناطق بزرگ که در آن از برق استفاده می‌شود، تولید، تهیه و توزیع مواد غذایی است. کشاورزان از برق تقریباً برای همه چیز از جمله چراغ‌ها، پمپ‌ها، موتور الکتریکی و غیره استفاده می‌کنند.

    جعفرزاده بیان کرد: می‌توان گفت که برق انرژی است که ما از آن برای تولید حرارت، نور و دادن انرژی به دستگاه‌های کار استفاده می‌کنیم. برق از روش‌هایی گوناگون مانند؛ انرژی آفتابی، آبی، طبیعی و انرژی باد به دست می‌آید.

    مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان سلماس اظهار داشت: برق جزء اصلی تکنولوژی مدرن است و بدون آن، بیشتر چیزهایی که هر روز از آنها استفاده می‌کنیم، نمی‌توانند کار کنند. بالاخره بدون برق نمی‌توان به زندگی تمام‌عیار امیدوار بود.

    وی تصریح کرد: امروزه تمامی اکتشافات و پیشرفت‌های چشمگیری در تمامی بخش‌های حیات جوامع بشری که مشاهده می‌شود، مجزا از کاربرد این انرژی نمی‌باشد.

    جعفرزاده عنوان کرد: همه ما باید با عملکرد و جدی بودن در هدف خود با پیشرفت این کشور و درنظرگرفتن هدف مشخص در راستای پیشرفت بهتر این شهر و کشور فعال باشیم.

    مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان سلماس بیان داشت: یکی اکتشافاتی که زندگی روزمره بشر را در کره زمین تغییر داده انرژی برق است، برق جز لاینفک تکنولوژی مدرن بوده و بدون آن بیشتر چیزهایی که هر روز از آنها استفاده می‌کنیم، نمی‌توانند کار کنند.

    وی ادامه داد: در واقع برق اکنون بخشی از زندگی روزمره ما شده است و نمی‌توان به دنیایی بدون برق فکر کرد. برق اکنون بخش مهمی از خانه‌ها و صنایع است.

    جعفرزاده در پایان گفت: درضمن شرکت برق منطقه‌ای متعهد گردید در بازه زمانی یک ماه نسبت به تکمیل و تحویل قطعی پروژه مذکور اقدام نماید.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 + نه =