×
×

امام جمعه سلماس:
صادرات و واردات باید به نفع ملت باشد

  • کد نوشته: 5577
  • ۲۷ مهر
  • ۰
  • امام جمعه سلماس گفت: صادرات و واردات باید به نفع ملت باشد، از دولت میخواهیم که در این زمینه قدم های خوبی برداشته شود.
    صادرات و واردات باید به نفع ملت باشد

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم طباطبایی امام‌جمعه شهرستان سلماس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه سبب و منشأ تقوا، معرفت و ایمان به خداوند متعال است، گفت: یقین به آثار گناه، ثواب و عقاب الهی سبب تقویت تقوا می‌شود.

    وی افزود: مؤمنین باید در همه زمینه‌ها اعم از خانواده، انتقاد کردن، سیاست، اقتصاد و دیگر مسائل باید تقوا را پیشه کنند.

    امام جمعه سلماس تصریح کرد: هرچقدر انسان مؤمن، ایمان و معرفت بیشتری به خدا داشته باشد، از آثار گناه بترسد و به ثواب و عنایت خداوند امید داشته باشد پرهیز او از گناهان در او بیشتر می‌شود.

    حجت‌الاسلام طباطبایی ادامه داد: افتخار ما این است که پیروان خاندان پیامبر (ص) و ائمه (ع) هستیم و این پیروی فقط در ذهن و گفتار نیست بلکه در مقام عمل هم باید سعی کنیم از این خاندان درس بگیریم.

    وی گفت: ما مسلمانان باید کرامت و بزرگواری امامان را بشناسیم و با پیروی از اهل بیت (ع)شباهت به آنان داشته باشیم.

    امام جمعه سلماس با اشاره به اهمیت حجاب اظهار کرد: مسئله حجاب از ضروریات دین ماست و آیات زیادی در مورد مسئله حجاب وجود دارد، مسئله حجاب نباید سبک شمرده شود.

    حجت‌الاسلام طباطبایی با اشاره به روز صادرات گفت: صادرات و واردات باید به نفع ملت باشد، از دولت میخواهیم که در این زمینه قدم های خوبی برداشته شود، باید دقت داشته باشیم اگر کشاورزی آسیب ببیند کل اقتصاد آسیب می‌بیند، مسئولان باید از کشاورزان زحمت کش به خوبی حمایت کنند.

    وی همچنین با اشاره به جنایات اسرائیل بیان کرد: هدف اصلی جنایات اسرائیل در نواز غزه کودکان فلسطینی هستند،کودکان هزینه هنگفتی را در جنگ غزه پرداخت می کنند و هیچ ثباتی در این منطقه وجود ندارد، رژیم خبیث صهیونیستی به دنیا نشان داد که بویی از انسانیت ندارد.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    20 − 19 =