×
×

امام‌جمعه سلماس:
رژیم صهیونیستی هر روز ضعیف‌تر می‌شود

  • کد نوشته: 5494
  • ۲۰ مهر
  • ۰
  • امام‌جمعه سلماس گفت: شکست‌های پی‌درپی اسرائیل در منطقه باعث شده است که دشمنان دست به جنایت‌های مختلف ضدبشری بزنند، رژیم صهیونیستی هر روز ضعیف‌تر می‌شود.
    رژیم صهیونیستی هر روز ضعیف‌تر می‌شود

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم طباطبایی امام‌جمعه شهرستان سلماس در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ضمن دعوت مؤمنین به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: طبق آیات الهی شهدا زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌خورند.

    وی افزود راه شهیدان سلیمانی و سید حسن نصرالله مکتبی هست که هرگز پاک نخواهد شد. نمازجمعه‌ای که هفته گذشته توسط رهبر معظم انقلاب خوانده شد اثرش کمتر از موشک نبود؛ زیرا همه مردم و مسئولین آمده بودند تا به دشمنان نشان دهند که همه در صحنه هستند.

    خطیب جمعه سلماس با تأکید بر حفظ وحدت جوامع اسلامی در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: به اذعان رسانه‌های دنیا، ضربه‌ای که اسرائیل از جمهوری اسلامی ایران خورده است قابل‌جبران نیست.

    حجت‌الاسلام طباطبایی با محکوم‌کردن حمله اسرائیل غاصب به پایگاه امدادی ایران در مرز لبنان خاطرنشان کرد: شکست‌های پی‌درپی اسرائیل در منطقه باعث شده است که دشمنان دست به جنایت‌های مختلف ضدبشری بزنند، همه این اتفاق‌ها مشخص می‌کند که این رژیم کودک کش صهیونیستی هر روز ضعیف‌تر می‌شود.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هجده + سیزده =