×
×

امام‌جمعه سلماس:
عملیات «وعده صادق ۲» مظهر اقتدار اسلام بود

  • کد نوشته: 5352
  • ۱۳ مهر
  • ۰
  • امام‌جمعه سلماس گفت: عملیات «وعده صادق ۲» به جهان ثابت کرد که در ایران با یک شهر و مکان طرف نیست، این حمله مقتدرانه قدرت سربازان امام‌زمان (عج) رانشان داد.
    عملیات «وعده صادق ۲» مظهر اقتدار اسلام بود

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم طباطبایی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان سلماس با تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و تعدادی از فرماندهان جبهه مقاومت توسط رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: چهار روز بعدازاین جنایت، شاهد ابهت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی در حمله مرگبار موشکی به سرزمین‌های اشغالی و اسرائیل بودیم.

     وی افزود: عملیات «وعده صادق ۲» نه‌تنها برای ایران بلکه مظهر اقتدار اسلام و امت‌های اسلامی بود.

     امام‌جمعه سلماس تصریح کرد: این اتفاق در حالی صورت گرفت که سال‌ها مردم مظلوم لبنان، غزه و فلسطین زیر ظلم و ستم اسرائیل غاصب بودند و هیچ دولت اسلامی به داد آن‌ها نمی‌رسید.

     طباطبایی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون و راه شهدا، به اقتداری رسیده‌ایم که نه‌تنها از خودمان بلکه از مظلومان کشورهای دیگر نیز دفاع می‌کنیم.

    وی با اشاره به شهادت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان بیان کرد: خبر شهادت شخصیت شجاع، غیور، عالم، بصیر، مجاهدِ خستگی‌ناپذیر و در میدانِ جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان، آیت‌الله سید حسن نصرالله هرچند مایه تأثر و تأسف عمیق گردید؛ اما خون تازه‌ای در رگ‌های امت مسلمان ساطع نمود و بدون شک عامل وحدت و اتحاد حداکثری در جهت نابودی رژیم منحوس صهیونیستی خواهد شد.

    امام‌جمعه سلماس ادامه داد: آن شهید والامقام که سراسر عمر با برکت خود را در مسیر مجاهدت، ایستادگی، مقاومت خالصانه، عزتمندانه و شجاعانه با رژیمی غاصب، پلید و کودک کش اسرائیل و جهاد فی‌سبیل‌الله صرف نموده بود به آرزوی خویش نائل آمد و با پیوستن به یار دیرینه‌اش، سید الشهدای محور مقاومت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، عند ربهم یرزقون گشت.

    طباطبایی اضافه کرد: شهادت این عالم برجسته توسط باند جنایت‌کار، خبیث و تروریسم اسرائیل غاصب بار دیگر اوج شقاوت، بزدلی، جنگ‌افروزی، حماقت و چهره کریه سردمداران جنایت و تجاوز را نمایان نمود. قطعاً راه مقاومت و جهاد، قدرتمندتر از همیشه ادامه خواهد یافت و خون مطهر آن مرد خدا، چلچراغ مسیر رستگاری و سعادت خواهد بود.

    وی گفت: شهادت این مجاهدِ نستوه و مبارز و شهید جبهه مقاومت و ایثار را به پیشگاه حضرت بقیه الله العظم مهدی موعود (عج) و نایب برحقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (حفظه‌الله تعالی)، ملت قهرمان لبنان، همه آزادی‌خواهان جهان، جریان مقاومت و جنبش حزب‌الله تبریک و تسلیت عرض نموده و توفیق پیمودن راه مقدس ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

    خطیب جمعه سلماس همچنین با تبریک فرارسیدن هفته فراجا به سبزپوشان انتظامی، اظهار کرد: نیروی انتظامی، مظهر صلابت، شوکت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

    طباطبایی در آخر خاطرنشان کرد: اگر امروزه ارتش و سپاه ما به جبهه مقابل هجوم می‌برند، به این دلیل است که خیالشان راحت است که نیروی انتظامی بااقتدار از درون کشور محافظت می‌کند.

     انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    17 − 14 =