×
×

تجمع دانشجویان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

  • کد نوشته: 5266
  • ۹ مهر
  • ۰
  • دانشجویان دانشگاه آزاد سلماس با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، جنایات تروریستی رژیم غاصب اسرائیل و به‌ویژه ترور شهید سید حسن نصرالله را محکوم کردند.
    تجمع دانشجویان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس در محکومیت حملات رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل به لبنان و غزه و شهادت مظلومانه دبیرکل حزب‌الله لبنان، سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت با سخنرانی ناصر ناصری رئیس دانشگاه برگزار شد.

    در این تجمع دکتر ناصری ضمن محکوم نمودن این جنایات ددمنشانه، شهادت سید مقاومت را باعث انسجام بیش‌ازپیش محور مقاومت دانست.

    ناصری در ادامه با اشاره به حمایت آمریکای جنایت‌کار و استکبار غرب از اسرائیل، رژیم منحوس صهیونیست را روبه‌زوال عنوان کرد که دیوانه‌وار در منجلاب جنایت‌هایش دست‌وپا می‌زند.

    وی گفت: خبر شهادت شخصیت شجاع، غیور، عالم، بصیر، مجاهدِ خستگی‌ناپذیر و در میدانِ جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان، آیت‌الله سید حسن نصرالله هرچند مایه تأثر و تأسف عمیق گردید؛ اما خون تازه‌ای در رگ‌های امت مسلمان ساطع نمود و بدون شک عامل وحدت و اتحاد حداکثری در جهت نابودی رژیم منحوس صهیونیستی خواهد شد.

    رئیس دانشگاه آزاد سلماس ادامه داد: آن شهید والامقام که سراسر عمر بابرکت خود را در مسیر مجاهدت، ایستادگی، مقاومت خالصانه، عزتمندانه و شجاعانه با رژیمی غاصب، پلید و کودک کش اسرائیل و جهاد فی‌سبیل‌الله صرف نموده بود به آرزوی خویش نائل آمد و با پیوستن به یار دیرینه‌اش، سید الشهدای محور مقاومت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، (عند ربهم یرزقون) گشت.

    ناصری بیان کرد: شهادت این عالم برجسته توسط باند جنایت‌کار، خبیث و تروریسم اسرائیل غاصب بار دیگر اوج شقاوت، بزدلی، جنگ‌افروزی، حماقت و چهره کریه سردمداران جنایت و تجاوز را نمایان نمود. قطعاً راه مقاومت و جهاد، قدرتمندتر از همیشه ادامه خواهد یافت و خون مطهر آن مرد خدا، چلچراغ مسیر رستگاری و سعادت خواهد بود.

    وی گفت: امروز جبهه مقاومت به واسطه ازدست‌دادن عزیزان و فرماندهان خود، از خداوند صبر می‌خواهد تا برای جهاد فی‌سبیل‌الله آماده‌تر شوند. ما امروز آمده‌ایم تا بگوییم به دستور ولی‌امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری دامت‌برکاته و با درک از شرایط و موقعیت جهاد، از هیچ‌چیزی در راه خدا دریغ نخواهیم کرد.

    رئیس دانشگاه آزاد سلماس اظهار کرد: به فرموده پیامبر اکرم (ص) بعد از اسلام هیچ‌چیزی شریف‌تر از جهاد در راه خدا نیست البته در این راه نیاز به صبر و استقامت است. امروز سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت با دریایی از بشارت‌های الهی مواجه هستند همچنین صحنه‌هایی از جهاد و مقاومت در مقابل ما قرار دارد.

    دکتر ناصری تنها رمز پیروزی امت اسلامی را اطاعت از منویات ولی امیر مسلمین جهان مقام معظم رهبری عنوان نمود.

    در پایان تجمع‌کنندگان با شعارهای ضداستکباری انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اسرائیل و هم‌پیمانانش اعلام کردند.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    8 + 2 =