×
×

معاون عمرانی فرماندار سلماس:
تخصیص مسکن برای ۲۴۳ نفر متقاضی

  • کد نوشته: 5113
  • ۱۸ شهریور
  • ۰
  • معاون عمرانی فرماندار سلماس گفت: با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان جهت تسطیح و آماده‌سازی پروژه جهش تولید مسکن هزینه و به متقاضیان دارای شرایط با صدور اسناد مالکیت اراضی مذکور واگذار خواهد شد.
    تخصیص مسکن برای ۲۴۳ نفر متقاضی

    توحید معصوم زادگان معاون فرماندار شهرستان سلماس در گفتگو با خبرنگار سلماس پیام گفت: فاز اول جهش تولید مسکن سلماس در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار در مرحله تسطیح و خیابان‌کشی و جدول‌گذاری و زیر سازی شارع می‌باشد؛ همچنین اراضی مذکور تفکیک و طی هفته جاری به ۲۴۳ نفر از متقاضیان تخصیص داده خواهد شد.

    وی افزود: اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان جهت تسطیح و آماده‌سازی پروژه جهش تولید مسکن هزینه و به متقاضیان دارای شرایط با صدور اسناد مالکیت اراضی مذکور واگذار خواهد شد.

    معصوم زادگان تأکید کرد: باید در خدمت‌رسانی به مردم، انقلابی و جهادی عمل کنیم تا مردم از ما مسئولان به‌جای نارضایتی خاطره خوشی در ذهنشان داشته و اعتماد آنها را نسبت به دولت و مسئولین که یکی از اولویت‌های ماست با تلاش و خدمت‌رسانی صادقانه جلب کنیم.

    معاون فرماندار گفت: بازدید و سرکشی از محل نهضت ملی مسکن و بررسی مشکلات و موانع از برنامه‌های اولویت‌دار این شهرستان است.

    وی همچنین با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: هیچ اختلالی در مدیریت کشور ایجاد نمی‌شود و همه برنامه‌ها به‌صورت منظم اجرا می‌شوند و طرح ملی مسکن نیز جزئی از این برنامه‌ها است.

    معصوم زادگان بیان داشت: منظور از طرح اقدام نهضت ملی مسکن، تأمین بخشی از کمبود مسکنی است که در طی سال‌های گذشته به وجود آمده است. اگر هر خانوار به یک مسکن نیاز داشته باشد طبق آمار سرشماری سال‌های اخیر کمبود مسکن معمولی به حدود چند میلیون واحد می‌رسد.

    معاون فرماندار ادامه داد: در واقع این طرح برای جبران حجم کمبود مسکن که در سال‌های اخیر است و نسبت به گذشته هم قطعاً افزایش بیشتری داشته است.

    وی بیان کرد: در حالت کلی و نگاه جامع می‌توان گفت که مسکن یکی از نیازهای اولیه و ضروری هر فرد است به همین خاطر تأمین مسکن برای خانوارها از وظایف دولت نیز می‌باشد و همین‌طور قانون اساسی هم صراحتاً از تأمین مسکن برای اقشار نیازمند در اصل سی و یکم دفاع می‌کند.

    معصوم زادگان گفت: نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌هایی است که دولت با راه‌اندازی آن سعی در کمک به افراد کم‌درآمد جامعه برای خانه‌دارشدن دارد، باهدف کمک به افراد کم‌درآمد جامعه جهت خانه‌دارشدن اجرا شده بودند. هدف این طرح‌ها، بهبود شرایط مسکن و رفاه اجتماعی جامعه بوده است.

    توحید معصوم زادگان معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری و رئیس اداره راه و شهرسازی از پروژه فاخر و با اهمیت جهش تولید مسکن شهرستان سلماس بازدید به عمل آورد.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هجده − 3 =