×
×

جانشین سپاه شهرستان سلماس خبر داد:
اعزام بیش از ۸ هزار نفر به راهیان نور

  • کد نوشته: 4917
  • ۱۰ شهریور
  • ۰
  • جانشین سپاه شهرستان سلماس گفت: در طی یک مراسمی بیش از ۸ هزار نفر به راهیان نور شمال غرب کشور اعزام شدند.
    اعزام بیش از ۸ هزار نفر به راهیان نور

    سرهنگ پاسدار جعفر کشاورز جانشین سپاه شهرستان سلماس در گفتگو با خبرنگار سلماس پیام از اعزام بیش از ۸ هزار نفر به راهیان نور خبر داد و گفت: مراسم بدرقه کاروان راهیان نور شهرستان سلماس با حضور مسئولان شهرستانی در کانون بسیج سپاه شهرستان سلماس برگزار گردید و بیش از ۸ هزار نفر به راهیان نور شمال غرب کشور اعزام شدند.

    وی همچنین افزود: یاد و خاطره شهدا و فضای معنوی رزمندگان اسلام همچنان بهترین بستر برای تربیت، رشد، تعالی جوانان و نوجوانان ایران‌زمین است و هر ساله افراد بسیاری با عزیمت به مناطق دفاع مقدس با عنوان‌های کاروان راهیان جنوب، شمال غرب و… از فضای معنوی و روحانی این مناطق بهره می‌گیرند.

    جانشین سپاه شهرستان سلماس تصریح کرد: آنچه به اثربخشی این زیارت‌های سرشار از معنویت می‌افزاید حفظ تداوم حالت معنوی و گرایش‌های ارزشمند در وجود زائرین است که می‌تواند هم در جامعه اثرات مثبتی داشته باشد و هم تهاجمات ضد دینی و ضد فرهنگی آنان را خنثی نماید.

    کشاورز خاطرنشان کرد: اگر زمانی تکلیف این بود شهدا قلم‌هایشان را بر زمین بگذارند و از مادیات زندگی خود دست بردارند، جان و خون خود را تقدیم کنند تا این ملت راحت و در امنیت زندگی کند ما نیز در این جا هستیم و عهد و پیمان می‌بندیم تا ادامه‌دهنده راه شما شهیدان باشیم.

    وی بیان کرد: در مقطع کنونی جنگ سخت وجود ندارد و هجمه‌های دشمنان به‌صورت جنگ شناختی و ترکیبی است که بایستی با قدم‌نهادن در مسیر جهاد تبیین ادامه‌دهنده خون شهدا باشیم.

    جانشین سپاه شهرستان سلماس گفت: اردوهای راهیان نور تجلی روحیه رشادت و شهادت است که در قالب کاروان‌های نور و بصیرت در راستای برنامه‌های فرهنگی و مقابله با هجمهٔ نرم دشمنان و تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار می‌گردد.

    کشاورز ادامه داد: زائران و به‌ویژه جوانان با شرکت در کاروان‌های راهیان نور به درک والای رشادت و ازخودگذشتگی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای امنیت خواهند رسید.

    وی در آخر گفت: سپاه شهرستان سلماس کاروان راهیان نور شمال غرب کشور را باهدف حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از تاریخ ۷ شهریور به مدت ۸ روز و به تعداد بیش از ۸ هزار نفر اعزام خواهد کرد.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفت + هشت =