×
×

اختتامیه اردوی مطالعاتی کادا در سلماس برگزار شد

  • کد نوشته: 4721
  • ۲۸ مرداد
  • ۰
  • مراسم اختتامیه اردوی مطالعاتی کادا ویژه دانش‌آموزان در مجتمع فرهنگی و تربیتی ابوذر شهرستان سلماس برگزار گردید.
    اختتامیه اردوی مطالعاتی کادا در سلماس برگزار شد

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، مراسم اختتامیه اردوی مطالعاتی کادا ویژه دانش‌آموزان متوسط دوم رشته‌های انسانی، تجربی و ریاضی با حضور مسئولان در مجتمع فرهنگی و تربیتی ابوذر شهرستان سلماس برگزار گردید.

    این مراسم که با حضور امام‌جمعه، فرماندار، معاون فرهنگی و کارشناسان دفتر استان، مدیر و اساتید گروه آموزش امین از دانشگاه‌های شریف و شهید بهشتی تهران، نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت، سایر مسئولین شهرستانی، رئیس کمیته امداد سلماس و دانش‌آموزان حاضر در اردوی مطالعاتی برگزار گردید.

    خطیری معاون فرهنگی استان ضمن عرض خیرمقدم گویی به اهداف دوره اشاره و خروجی اردو را مطلوب و قابل‌تقدیر بیان نمود، در ادامه فرماندار و امام‌جمعه محترم نیز به برنامه‌های مهم فرهنگی اجرا شده دستگاه‌ها در طول سال اشاره و تخصصی‌شدن اهداف فرهنگی را دارای ثمره در آینده برشمردند.

    وی افزود: در حقیقت این دوره می‌توان گفت باهدف تقویت علمی دانش‌آموزان و ارتقای تحصیلی آن‌ها برای آزمون کنکور برگزار شده است.

    معاون فرهنگی استان تصریح کرد: اردوی مطالعاتی نوعی فعالیت آموزشی و مطالعاتی است که از طرف دانشگاه‌ها، مدرسه‌ها یا مؤسسات آموزشی آزاد برگزار می‌شود.

    خطیری عنوان کرد: میوتان گفت در طول این دوره، محصل با برنامه‌ریزی ازپیش‌تعیین‌شده‌ای باید به ادامهٔ برنامه‌های تحصیلی و آموزشی خود بپردازد و فعالیت‌های لازم را انجام دهد.

    در پایان مراسم از ۱۷ نفر از دانش‌آموزان فعال در کلاس‌ها و برترین نفرات فعال اردوی مطالعاتی از طرف گروه آموزشی امین و کمیته امداد با اهدا کادوی یادبود و هدایای نقدی تجلیل به عمل‌آورده شده و نیز از طرف مدیرکل محترم و معاونت فرهنگی استان نیز از تمامی دانش‌آموزان حاضر با اهدا چادر نماز و کادوی ویژه تجلیل و تقدیر به عمل‌آورده شد.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 × 3 =