×
×

برگزاری جلسه هم اندیشی بهداشت با بیمارستان سلماس

  • کد نوشته: 4708
  • ۲۷ مرداد
  • ۰
  • جلسه هم اندیشی شبکه بهداشت با پزشکان متخصص بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس برگزار شد.
    برگزاری جلسه هم اندیشی بهداشت با بیمارستان سلماس

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، جلسه هم اندیشی مدیر شبکه، معاون درمان و رییس بیمارستان با پزشکان متخصص شاغل در بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس به منظور افزایش تعاملات و ارائه راه حل جهت ارائه خدمات بیشتر وکیفی تر به بیماران برگزار شد.

    عباس اسماعیلی ثانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلماس در این جلسه هم اندیشی ضمن تقدیر از تلاش های پزشکان متخصص بیمارستان سلماس در راستای خدمات دهی به مردم اظهار داشت: استفاده از نظرات متخصصین می تواند در تحقق اهداف بیمارستان و افزایش رضایتمندی مراجعین موثر باشد.

    وی با اشاره به افزایش تعداد متخصصین در دو سال گذشته گفت: تعداد متخصصین در این شهرستان به ۶۰ پزشک رسیده است که با پیگیری های انجام شده پزشک متخصص گوش حلق بینی، کلیه و مجاری ادراری، چشم‌پزشک به تعداد رشته ها و تخصص های شهرستان اضافه شده است و در حال ارائه خدمات درمانی برای همشهریان عزیز می باشند.

    ثانی افرود: با افزایش پزشکان متخصص در رشته های مختلف، خرید و راه اندازی دستگاه لاپاراسکوپی و تجهیز اتاق عمل بیمارستان شاهد کاهش آمار مراجعین به شهرهای همجوار هستیم.

    مدیر شبکه بهداشت و درمان سلماس عنوان کرد: با پیگیری های مسئولین شهرستانی و استانی ۴۰ میلیارد تومان از مقام عالی وزارت برای بهبود استاندارد و بهسازی فضای داخلی و محوطه پیرامون بیمارستان خاتم الانبیاء اخذ شده است که تجهیزات و تاسیسات مورد نیاز خریداری و بهسازی و تعمیر بخش های بستری بیمارستان شروع شده است‌ که به زودی شاهد وضعیت مطلوب خواهیم بود.

    هاشم زاده معاون درمان شبکه نیز در این جلسه افزود: رسیدگی به مشکلات و مسائل پزشکان و متخصصین در اولویت امور بیمارستان قرار دارد و با مدیریت و پیگیری های دکتر ثانی تلاش خواهیم نمود که کاستی ها را در این حوزه به حداقل ممکن برسانیم.

    در ادامه انوری رئیس بیمارستان سلماس گفت: هدف ما در زمینه درمان، رضایتمندی مراجعین و بیماران است که با حضور موثرتر و تمرکز بر نظم بیشتر و ارتقاء سطح خدمات در جهت افزایش کارایی و رضایتمندی بتوانیم گامهای اساسی را در این زمینه برداریم.

    در این جلسه متخصصین با ارائه گزارش عملکرد، مسائل و مشکلات، پیشنهاداتی را برای هرچه بهتر شدن ارائه خدمات به بیماران و مراجعین بیان کردند.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هجده + 13 =