×
×

مسئول اتاق عمل بیمارستان خاتم‌الانبیا:
جراحی مفصل برای اولین‌بار در سلماس

  • کد نوشته: 4649
  • ۲۲ مرداد
  • ۰
  • مسئول اتاق عمل بیمارستان خاتم‌الانبیا سلماس گفت: برای اولین‌بار جراحی و تعویض هم‌زمان مفصل دو زانو در بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس انجام شد.
    جراحی مفصل برای اولین‌بار در سلماس

    قادر حاتمی متخصص ارتوپدی و مسئول اتاق عمل بیمارستان سلماس در گفتگو با خبرنگار سلماس پیام با اعلام خبر جراحی مفصل دو زانو گفت: پس از تغییرات مدیریتی و خرید تجهیزات بروز برای اتاق عمل، اولین‌بار در سلماس جراحی تعویض هم‌زمان مفصل دو زانو برای بیمار پیرانشهری در بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس انجام شد.

    مسئول اتاق عمل بیمارستان سلماس افزود: با حضور و پیگیری‌های مسئول جدید اتاق عمل بیمارستان، از چند ماه گذشته اتاق عمل و icu این بیمارستان جزء بهترین بخش‌های سطح استان است که دارای استانداردهای لازم است.

    حاتمی با بیان اینکه تمامی عمل‌های ارتوپدی به جز موارد سرطانی در این بیمارستان انجام می‌شود گفت: باتوجه‌به امکانات و تجهیزات موجود در اتاق عمل و icu از شهرهای هم‌جوار مراجعه‌کنندگان متعددی داریم.

    وی اضافه کرد: باتوجه‌به تخصیص بودجه و پیگیری‌های مدیریت شبکه نواقصات و تعمیرات بخش‌های بیمارستان شروع شده است که به‌زودی شاهد وضعیت مطلوب جهت ارائه خدمات به همشهریان عزیز به نحو احسن خواهیم بود.

     مسئول اتاق عمل بیمارستان سلماس بیان کرد: قابل‌ذکر است بیمار با اعلام رضایت کامل از متخصص ارتوپدی، تیم جراحی اتاق عمل و بخش icu، دو روز بعد از عمل بدون درد در زانوها با شرایط ایده‌آل نسبت به گذشته می‌تواند حرکت و پیاده‌روی کند.

    حاتمی به افزایش تعداد پزشکان متخصص در سلماس اشاره کرد و گفت: طی یک سال اخیر بیش از ۱۷ متخصص در حوزه‌های مختلف از جمله گوش حلق و بینی، ارولوژی، قلب، زنان زایمان، مغز و اعصاب که نیاز مبرم شهرستان بود به تعداد متخصصین بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس اضافه شده است.

    وی تصریح کرد: باتوجه‌به تغییرات جدی که در مدیریت اتاق عمل و تجهیزات انجام شده در بیمارستان سلماس، اتاق عمل ما و icu در بالاترین سطح استاندارد قرار دارد و با شهرهای بزرگ دیگر می‌توان گفت در حال رقابت است. از نظر ارتوپدی به‌جز درمان بیماری‌های سرطانی در بقیه موارد تجهیزات کامل برای درمان داریم.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    7 − یک =