×
×

امام جمعه سلماس:
دولت جدید باید جهادی کار کند

  • کد نوشته: 4562
  • ۱۹ مرداد
  • ۰
  • امام جمعه سلماس گفت: با روحیه جهادی می‌توان کوههای مشکلات را جابجا کرد، دولت جدید باید جهادی کار کند.
    دولت جدید باید جهادی کار کند

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم طباطبایی امام جمعه سلماس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه سلام الله علیه این مصیبت را محضر منجی عالم بشریت تسلیت گفت.

    وی با تاکید بر رعایت تقوای الهی تصریح کرد: انسان باید در دنیا برنامه‌ریزی و افق دید و چشم انداز داشته باشد و برای آخرت باید به گونه‌ای زندگی کرد همانند آنکه انسان فردا از این دنیا خواهد رفت.

    امام جمعه سلماس نگاه کردن به قرآن را سهم چشم‌های انسان از عبادت ذکر کرد و گفت: بنابراین اعضا و جوارح ما نیز باید اهل عبادت باشند و از آن سهم ببرند.

    وی افزود: دولتی که روی کار می‌آید باید باور عملی به توانمندی‌های داخلی داشته باشد، باید خود را برای کار جهادی و خستگی‌ناپذیر آماده کند این دولت با این ویژگی ها در تراز انقلاب است.

    طباطبایی ادامه داد: کار جهادی یعنی خستگی‌ناپذیر و بی‌مزد و منت کار کردن و با هدف انجام وظیفه انسانی و خدایی، پیش رفتن. دولت جدید باید مسائل اقتصادی و معیشتی را در اولویت بندی کار های خود قرار دهند.

    امام جمعه سلماس با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب بیان کرد: هم مجلس باید به دولت کمک کند و هم دولت باید به حساسیت‌های مجلس توجه کند.

    وی با محکوم کردن جنایت صهیونیست‌های غاصب شرکت در راهپیمایی را ضروری دانست و گفت: بزرگترین زندان دنیا زندان غزه محسوب می‌شود که از چهار طرف محاصره است و تنها راه دسترسی به آن گذرگاه رفع است و مردمش از اولیه‌های درمانی و زندگی محروم هستند.

    طباطبایی گفت: ترور اسماعیل هنیه نقص قوانین بین‌المللی است و نشان‌دهنده این بوده دشمن منحوس صهیونیستی به هیچ قانونی پایبندی ندارد این رژیم کودک کش با ترور کردن شهید هنیه نابودی خودش را امضا کرد.

    امام جمعه سلماس بیان کرد: رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی و همه مشوقین، حامیان و عاملینی که به او در این کشتار کمک کردند باید مؤاخذه و محاکمه شوند.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 × یک =