×
×

گرمای تابستان هم مانع کار گروه‌های جهادی نشد

  • کد نوشته: 4495
  • ۱۶ مرداد
  • ۰
  • خدمات عمرانی، بهداشت و درمان و کشاورزی در روستاهای کم‌برخوردار سلماس توسط جهادگران بسیجی ارائه شد.
    گرمای تابستان هم مانع کار گروه‌های جهادی نشد

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، خدمات عمرانی، بهداشت و درمان و کشاورزی در روستاهای کم‌برخوردار و صعب‌العبور شهرستان سلماس توسط جهادگران بسیجی ارائه شد.

    سرهنگ پاسدار سید کاظم میر کاظمی‌زاده فرمانده سپاه شهرستان سلماس در رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در گفتگو با خبرنگار سلماس پیام گفت: هم‌زمان با رزمایش جهادگران فاطمی ۴ بیش از ۵۰ گروه جهادی به مناطق مرزی صعب‌العبور و کم‌برخوردار شهرستان اعزام شده و در عرصه‌های مختلف موردنیاز مردم اعم از کشاورزی، عمرانی، بهداشت و درمان، دامپزشکی و فرهنگی و آموزشی مشغول ارائه خدمات جهادی به مردم عزیز هستند.

    عباس اسماعیلی ثانی رئیس شبکه بهداشت و درمان سلماس نیز در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی ۴ بیان کرد: در قالب رزمایش فاطمی ۴ گروه‌های جهادی مختص بسیج جامعه پزشکی توفیق شد در ۳ روستای مرزی منطقه کوهسار سلماس برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی شامل ویزیت پزشک عمومی، دندان‌پزشکی، مامایی، آزمایشگاه و روان‌شناسی به تعداد ۲۱۰ نفر به مردم در قالب این رزمایش خدمات ارائه دهند.

    وی افزود: بسیج جامعه پزشکی سلماس به‌منظور استقرار عدالت در ارائه خدمات درمانی مناسب در روستاهای محروم در قالب اکیپ‌های مختلف پزشکی و آموزشی با ارائه داروی رایگان در روستاهای هدف استقرار یافته و به مداوای نیازمندان می‌پردازند.

    رئیس شبکه بهداشت و درمان سلماس ادامه داد: گفتنی است که گروه‌های جهادی تخصصی در عرصه‌های مختلف عمرانی، پزشکی، دامپزشکی، کارآفرینی، امدادرسانی، فرهنگی و مشاوره‌ای در ایام مختلف در مناطق محروم و کم‌برخوردار حضور یافته و خدمت‌رسانی می‌کنند.

    اسماعیلی ثانی بیان کرد: اهمیت کمک به اهالی مناطق مرزی آن‌قدر زیاد است که در صورت عدم رسیدگی به افراد نیازمند مشکلات جدی‌تری در انتظار آن‌ها خواهد بود. کمک‌کردن به مناطق مرزی می‌تواند سبب تغییر زندگی یک هم‌وطن شود.

    وی گفت: بسیج جامعه پزشکی در مناطق مرزی و حاشیه‌نشین به بیماران خدمات رایگان پزشکی ارائه می‌دهند در واقع حل مشکلات و ارائه خدمات به مناطق صفر مرزی از نظر امکانات همیشه باید در اولویت باشد.

    رئیس شبکه بهداشت و درمان سلماس در پایان بیان کرد: این طرح در جهت ارتقای سلامت مردم عشایر اجرا شد و در این طرح تعداد زیادی از اهالی به‌صورت رایگان ویزیت و دارو دریافت کردند.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هجده + یک =