×
×

۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان سلماسی اهدا شد

  • کد نوشته: 4412
  • ۸ مرداد
  • ۰
  • در طی مراسمی ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان سلماسی با حضور مدیرکل امور اجرایی زکات کشور اهدا شد.
    ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان سلماسی اهدا شد

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، در طی مراسمی ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان سلماسی با حضور مدیرکل امور اجرایی زکات کشور در محل جلوی درب کمیته امداد شهرستان سلماس اهدا شد.

    حسن هرمز مدیرکل امور اجرایی زکات کشور حجت‌الاسلام‌والمسلمین در آیین اهدا جهیزیه بیان کرد: در راستای تشویق و ترویج فرزندان مددجو به ازدواج آسان و افزایش جمعیت و فرستادن نوعروسان تحت حمایت به خانه بخت، تعداد ۲۷ سری جهیزیه دیگر که از محل اعتبارات دولتی کمیته امداد تهیه گردیده بود به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سلماس اهدا شد.

    مهدی خضرلو مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سلماس نیز گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سلماس در راستای کمک به ازدواج آسان مددجویان، پنج قلم کالای اساسی یخچال، تلویزیون LeD،اجاق‌گاز، لباسشویی، جاروبرقی اهدا می‌نماید.

    وی افزود: نهادینه‌کردن ازدواج آسان و تشویق جوانان برای این امر مهم و به هنگام و کمک به نوعروسان برای تشکیل زندگی از اهداف این برنامه است.

    خضرلو اظهار کرد: ازدواج زیربنای زندگی سالم و ترویج فرهنگ ازدواج آسان به‌عنوان یکی از اهداف و برنامه‌های اساسی کمیته امداد محسوب می‌شود.

    مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سلماس گفت: ازدواج به‌عنوان راه‌حلی اجتماعی و پسندیده برای سامان‌دادن و ثبات بخشیدن به زندگی و اهرمی برای رهایی از گناه و تباهی است.

    وی ادامه داد: کمک به تأمین جهیزیه و ازدواج جوانان این فرصت را می‌دهد که در یک امر خیر و خداپسندانه شریک باشیم و از طرفی جامعه‌ای سالم داشته باشید. اگر تمایل داریم جامعه‌ای بهتر داشته باشیم؛ بهتر است با اعمالی همچون اهدای جهیزیه به ازدواج جوانان کمک کنید.

    خضرلو در پایان بیان کرد: هر سری از این جهیزیه‌ها شامل اقلام اساسی زندگی بود که از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) تأمین شده است.

    لازم به ذکر است آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن هرمز مدیرکل امور اجرایی زکات کشور، سید ابراهیم طباطبایی امام‌جمعه سلماس، ذبیح اله کاظمی فرماندار، معاون مشارکت استان، بخشداران و رؤسا و نمایندگان ادارات، خیرین، جمعی از خبرنگاران و رئیس کمیته امداد در محل جلوی درب کمیته امداد این شهرستان برگزار شد.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفده + 2 =