×
×

نماینده مردم سلماس در مجلس خبر داد:
پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی سلماس

  • کد نوشته: 4082
  • ۱۷ تیر
  • ۰
  • نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان مجهز ۲۲۰ تختخوابی شهرستان سلماس حدوداً ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا به این لحظه داشته است.
    پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی سلماس

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، یعقوب رضازاده نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سلماس پیام گفت: اساسی‌ترین دغدغه‌های بخش بهداشت و درمان شهرستان سلماس تکمیل بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی بوده است که به امید خدا این موضوع در دستور کار دولت جدید قرار گیرد.

    وی افزود: از دولت جدید تقاضا داریم که نهایت همکاری برای ساخت این پروژه داشته باشند. پروژه‌ای که کار شده می‌توان گفت حدوداً ۶۰ درصد تا به این لحظه پیشرفت فیزیکی داشته است و با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان ساخته خواهد شد.

    رضازاده گفت: از اقدام‌های مهم و با ارزش در جهت حل موضوع بهداشت و درمان روستائیان عزیز به استحضار عزیزان می‌رسانم که چندین درمانگاه و خانه بهداشت در روستاهای حوزه انتخابیه در حال ساخت است که به امید خدا تا هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.

    نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ماه‌های اخیر چند خانه بهداشت هم کلنگ‌زنی شده است که به امید پروردگار با همکاری و مساعدت‌های وزارت بهداشت و درمان اعتبار لازم برای پروژه‌ها تأمین شود و کار ساخت آنها به اتمام و بهره‌برداری برسد.

    وی اظهار کرد: می‌توان گفت یکی از معضلات بهداشتی کمبود بیمارستان و درمانگاه برای رسیدگی و درمان بیماران مراجعه‌کننده است. عزیزانی که با مشکلات بهداشتی و درمانی متعددی مواجه هستند امیدواریم هرچه سریع‌تر پروژه‌های خدمت‌رسانی بیشتر به زودتر به اتمام برسد.

    رضازاده گفت: در بخش درمان و سلامت، به‌عنوان یک نیاز روزافزون و امری ضروری احداث درمانگاه‌ها در جامعه موردتوجه قرار می‌گیرد. از مهم‌ترین مرکزهای خدمات بهداشتی و درمانی در هر کشور، درمانگاه‌ها هستند. ولی برای احداث‌کردن یک درمانگاه متناسب با نیازهای جامعه به نیازمندی‌های مدیریتی زیادی وجود دارد.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانزده − 4 =