×
×

مدیر حوزه علمیه امام علی (ع):
شرکت در انتخابات یک تکلیف است

  • کد نوشته: 4035
  • ۱۳ تیر
  • ۰
  • مدیر حوزه علمیه امام علی (ع) سلماس گفت: شرکت در انتخابات وظیفه و تکلیف است همه ما در قبال اسلام، انقلاب و خون شهدا مسئولیت داریم.
    شرکت در انتخابات یک تکلیف است

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، حبیب فتاحی مدیر حوزه علمیه امام علی (ع) سلماس در مراسم یادواره شهدا که در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرستان سلماس برگزار شد اظهار کرد: شرکت در انتخابات وظیفه و تکلیف است؛ چون همین رأی مردم است که آینده کشور ساخته می‌شود باید بدانیم که همه ما در قبال اسلام، انقلاب و خون شهدا مسئولیت داریم.

    وی افزود: این نظام و انقلاب پشتوانه مردمی دارد و با رأی مردم است که پیروز شده و قطعاً اگر این حضور حماسی مردم نبود، امروز شاهد این اقتدار و عزت در دنیا نبودیم.

    فتاحی گفت: حضور همه مردم در انتخابات یک تکلیف ملی به شمار می‌رود و تکلیف فردی و شرعی است؛ برای اینکه اساس نظام ما بر مبنای رأی ملت با بصیرت بوده و در تمام مراحل مردم به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم همیشه در سرنوشت خود تأثیرگذار بوده‌اند.

    مدیر حوزه علمیه امام علی (ع) تصریح کرد: چه درگذشته و چه در حال حاضر و آینده دشمنان قسم‌خورده ما می‌خواهند به‌گونه‌ای عمل کنند تا کشور را ناامن جلوه دهند؛ بنابراین ما برای حفظ استقلال، کیان و تمامیت ارضی کشور و عزت مملکت و این انقلاب مقدس باید به‌پای صندوق‌های رأی برویم.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    14 − هشت =