×
×

جانشین قرارگاه سازندگی نیروی زمینی سپاه خبر داد:
برخورداری ۳۷۰ روستا از آب شرب

  • کد نوشته: 4024
  • ۱۲ تیر
  • ۰
  • جانشین سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه گفت: در جهاد عظیم آبرسانی نزدیک به ۳۷۰ روستا از نعمت آب مطمئن و پایدار شرب بهداشتی برخوردار می‌شوند.
    برخورداری ۳۷۰ روستا از آب شرب

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، سردار پاسدار حمیدرضا حسن‌زاده جانشین قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه از طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه سلماس در معیت فرمانده سپاه سلماس و معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه از خانه بهداشت روستای شیره کی، مرکز جامع سلامت روستای شکریازی و پایگاه سلامت رازی سلماس که توسط بسیج سازندگی سپاه سلماس در حال احداث است بازدید کردند.

    سردار حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار سلماس پیام گفت: خداوند متعال رو شاکر و سپاسگزاریم به‌خاطر همه نعمت‌هایی که به ما ارزانی فرمودند، بالاترین این نعمت‌ها برخورداری از نعمت ولایت است امیدواریم که همیشه قدردان این نعمت بی‌بدیل و ارزشمند اللهی بوده باشیم. به ارواح طیبه شهدا به‌ویژه شهدای استان آذربایجان غربی درود می‌فرستیم و نام و یادشان را گرامی می‌داریم.

    وی گفت: به استحضار مردم عزیزمان در استان آذربایجان غربی عرض می‌کنیم که توفیق داشتن همکاران ما و قرارگاه حمزه سیدالشهدا، سپاه شهدا و همهٔ همکاران در سطح شهرستان با همکاری مدیران پروژه‌های متعدد عمرانی را در سطح استان به اجرا درآمده، هم در عرصه‌های جهاد عظیم آب‌رسانی که در استان اجرا می‌شود و دیگر پروژه‌های عمرانی از جمله مراکز سلامت، خانه‌های محرومی و گسترده در عرصه‌های عمرانی که طی سالیان گذشته و در حال حاضر در سطح استان در حال اجراست.

    سردار حسن‌زاده افزود: در جهاد عظیم آبرسانی نزدیک به ۳۷۰ روستا از نعمت آب مطمئن و پایدار شرب بهداشتی برخوردار می‌شوند که بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار و هزینه این پروژه آبرسانی هست که در حال اجراست و پیشرفت خوبی هم دارد و به امید خدا با تأمین اعتباراتی که در طول سال خواهد شد ما مرحله اول جهاد عظیم آبرسانی در استان آذربایجان غربی را به اتمام برسانیم و مراحل بعدی را در دستور کار داشته باشیم.

    جانشین سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه ادامه داد: دیگر خدمات اجتماعی و معیشتی، جهیزیه و موضوعات غیر عمرانی هم در طول سال همین‌طور که برنامه‌هایی تدارک داده شده توسط عزیزانمان در سطح استان اجرا می‌کنند.

    وی بیان کرد: پروژه‌هایی که امروز در خدمت عزیزان همکارمون بازدید داشتیم پروژه‌های آبرسانی شمال استان بود. شهرستان‌های چایپاره و شوط که از روند پیشرفت خوبی برخوردار است. امیدواریم با تأمین اعتباراتی که انجام می‌شود هر چه زودتر به بهره‌برداری نهایی برسد.

    سردار حسن‌زاده اظهار داشت: مراکز سلامت رو هم که با همکاری عزیزانمان در دانشگاه علوم پزشکی استان دنبال می‌کنیم در سطح شهرستان سلماس هم به تعداد ۳ مرکز سلامت که در خدمت عزیزان بودیم به متراژ بیش از ۱۰۰۰ مترمربع باکیفیت خیلی ارزشمند به اتمام رسیده و بیش از ۱۵ میلیارد تومان در این پروژه‌ها هزینه شده است.

    جانشین سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه بیان کرد: امیدواریم با اهتمامی که عزیزان مسئول در استان دارم استاندار و دیگر مدیران استانی و تلاش جهادی و انقلابی عزیزانمان در قرارگاه حمزه سیدالشهدا و فرماندهان عزیز شهرستانی این روند محرومیت‌زدایی در عرصه‌های عمرانی به امید خدا مناطق محروم بیشتر موردتوجه قرار بگیرد و گام‌های مؤثر را برداریم.

    وی در پایان گفت: همچنین به استحضار مردم عزیزمان برسانیم که بیش از ۱۰۰۰ طرح عمرانی در استان آذربایجان غربی با اعتبار بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان در زمینه‌های عمرانی در قالب اقدامات محرومیت‌زدایی در مناطق کمتر توسعه‌یافته و محروم در راستای پروژه‌ها در حال انجام است و ادامه دارد.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 × پنج =