×
×

آئین گرامیداشت روز بسیج اساتید در سلماس برگزار شد

  • کد نوشته: 3656
  • ۳۰ خرداد
  • ۰
  • مراسم گرامیداشت روز بسیج اساتید هم‌زمان با سالروز شهادت شهید دکتر چمران در سپاه شهرستان سلماس برگزار شد.
    آئین گرامیداشت روز بسیج اساتید در سلماس برگزار شد

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، مراسم گرامیداشت روز بسیج اساتید هم‌زمان با سالروز شهادت شهید دکتر چمران در سپاه شهرستان سلماس برگزار شد. در این مراسم رؤسا و معاونین دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان به همراه جمعی از اساتید و اعضای کانون بسیج اساتید سپاه سلماس حضور داشته و یاد و نام شهید والامقام دکتر مصطفی چمران گرامی داشته شد.

    سرهنگ پاسدار سید کاظم میر کاظمی‌زاده فرمانده سپاه شهرستان سلماس ضمن بزرگداشت سالروز شهادت دکتر چمران گفت: افتخار بزرگی است برای قشر معزز اساتید که سالروز شهادت شخصیت جامعی همچون شهید دکتر چمران که در علم عرفان و میدان نبرد مجاهدت‌های بسیاری را داشته و در این راه جان خود را تقدیم نموده است به‌عنوان روز بسیج اساتید معین شده است.

    وی افزود: دشمن امروز با ناکامی در تمام صحنه‌های رویارویی عملیات ترکیبی سنگینی را با محوریت جنگ شناختی شروع کرده و حوزه شناخت مردم در آماج تهاجمات پی‌درپی دشمن است و قشر بسیج اساتید به‌عنوان افسران و فرمانده هان این جبهه باید به‌صورت مداوم و مؤثر در این صحنه در پاسداری از انقلاب اسلامی ایفای نقش کند.

    کاظمی‌زاده بیان کرد: باتوجه‌به انتخابات زودهنگام ریاست‌جمهوری در ایام حساس کنونی باید در طی این مسیر پرتِلاطم با استعانت از خداوند متعال و گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب و قطب نمای سیدالشهدا خدمت گام برداریم.

    در ادامه مراسم فرمانده سپاه سلماس کلیه اساتید بسیجی دانشگاه‌های شهرستان سلماس نیز مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه دعوت کرده و بیانیه زیر را صادر نمود:

    بسم‌الله الرحمن الرحیم

    با عرض تبریک دهه امامت و فرارسیدن روز بسیج اساتید و سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران

    دانشگاهیان عزیز

    نظام جمهوری اسلامی ایران با برگزاری انتخابات متعدد در چهل و پنج سال حیات سیاسی خود، جلوه بی‌نظیری از دموکراسی را در قالب مردم‌سالاری دینی در معرض دید جهانیان گذاشته است. مردم آزاده و سربلند ایران همواره با حضور گسترده و آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گران سنگ انقلاب اسلامی به اثبات رسانده و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در پای صندوق‌های رأی در انتخابات روز هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در این آوردگاه سرنوشت‌ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

    کانون بسیج اساتید شهرستان سلماس از همه آحاد مردم شریف و همیشه در صحنه به‌ویژه دانشگاهیان عزیز برای مشارکت همگانی در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری به جهت نامیدی کامل دشمنان انقلاب اسلامی، همه را به پای صندوق‌های رأی دعوت می‌نماید، بدون شک حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه تأثیر بسزایی در اقتدار میهن اسلامی و پیشرفت کشور خواهد داشت، در پایان امید آن داریم با همدلی و همراهی همدیگر در راستای توسعه بیش‌ازپیش جامعه و دانشگاه گام‌های مؤثری برداشته باشیم.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفده + 7 =