×
×

امام‌جمعه موقت سلماس:
مردم در انتخابات دشمنان انقلاب را مأیوس خواهند کرد

  • کد نوشته: 3598
  • ۲۵ خرداد
  • ۰
  • امام‌جمعه موقت سلماس گفت: ملت شریف و ولایی ایران در انتخابات پیش رو دوباره حماسه‌ای با شکوه را خواهند آفرید و دشمنان را ناامید خواهند کرد.
    مردم در انتخابات دشمنان انقلاب را مأیوس خواهند کرد

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل نجفی امام‌جمعه موقت شهرستان سلماس در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه امروز که در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) سلماس برگزار شد درباره لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، اظهار کرد: ما باید به وجود ملت شریف همیشه آگاه و بابصیرت ایران در دنیا افتخار کنیم. در طول این چند سال است که ملت ایران پای انقلاب خودشان در تمام صحنه‌های حساس ایستاده‌اند و در بزنگاه‌های مختلف پشت نظام انقلاب اسلامی را خالی نکرده‌اند. در انتخابات پیش رو هم که از زمان‌های فوق حساس است با مشارکت خود مشت محکمی را به دهن استکبار خواهند زد.

    وی افزود: پیش‌بینی می‌شود باتوجه‌به فرمایشات مقام معظم رهبری معیار و ملاک‌هایی که بیان کردند ملت شریف ایران حماسه با شکوهی را خواهند آفرید که تکمیل‌کننده حماسه بدرقه شهید آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور عزیزمان خواهد بود.

    نجفی گفت: شکی نیست که حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قدرتی را به وجود می‌آورد که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را مأیوس می‌کند.

    امام‌جمعه موقت سلماس بیان کرد: از همه مردم شریف درخواست داریم این حرکت بزرگ را رقم بزنند. باتوجه‌به شهادت رئیس‌جمهور ولایی و مردمی‌مان تحولی که این شهادت در جامعه ایجاد کرد مشارکت در انتخابات بالا خواهد بود.

    وی با گرامیداشت روز عرفه و روز عید قربان، به ذبح قربانی و مشارکت در قربانی بسیار تأکید کرد و گفت: مؤمنین در قربانی‌ها نیازمندان جامعه را فراموش نکنند.

    نجفی ادامه داد: مناسک حج عامل قوت قلب مسلمانان و ترس دشمنان است اگر با تدبر انجام شود و برائت امسال باید فراتر از موسم حج در همه کشورها و شهرهای مسلمان دنیا انجام شود.

    امام‌جمعه موقت سلماس گفت: جنایت بی‌شرمانه اخیر رژیم کودک کش اسرائیل در اردوگاه النصیرات که بیش از ۲۲۰ شهید و ۴۱۰ زخمی بر جای گذاشت هر انسان آزاده‌ای را به ناراحتی و بغض زیاد در مقابل ظلم و به فریاد مرگ بر اسرائیل تشویق می‌کند و برپایی تجمعات اعتراضی نسبت به این وحشی‌گری اسرائیل در دل کشورهای اروپایی لندن و پاریس و آلمان و در اکثر نقاط جهان خیزشی حیرت‌آور را ایجاد کرده که به پیروزی مظلومین و نابودی این رژیم منحوس غاصب منتهی خواهد شد.

    وی همچنین در پایان با اشاره به سالروز تأسیس جهاد سازندگی بیان کرد: جهاد سازندگی که امروزه به نام جهاد کشاورزی است در تلاش است در امر کشاورزی پیشرفت چشمگیری ایجاد کند و امروز با تلاش این مجموعه کارآمد به خودکفایی رسیده‌ایم.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    11 − 1 =