×
×

برگزاری همایش تبیین حماسه انتخابات در سلماس

  • کد نوشته: 3579
  • ۲۳ خرداد
  • ۰
  • همایش تبیین حماسه انتخابات با حضور سردار پاسدار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی در محل کانون جوانان بسیج سپاه سلماس برگزار شد.
    برگزاری همایش تبیین حماسه انتخابات در سلماس

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، همایش تبیین حماسه انتخابات با حضور سردار پاسدار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی در محل کانون جوانان بسیج سپاه سلماس برگزار شد.

    فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان و سالروز ارتحال بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی و شهدای اخیر کشور شهدای خدمت اظهار داشت: باتوجه‌به اتفاق تلخی که در کشورمان رخ داد در صدر همه اخبار جهان قرار گرفت، یک ضربه و اتفاق بسیار بدی بود. ما در حال و هوای عملیات غرورآفرین وعده صادق بودیم که حادثه تلخ بالگرد برای عزیزانمان پیش آمد.

    وی افزود: ملت انقلابی ما بعد از حادثه ناگوار بالگرد و شهید شدن رئیس‌جمهور محبوب و همراهانش باز نمی‌ایستد. مردم کشور ما پیش از پیش و همچنین در تاریخ انقلاب اسلامی نیز شهدای بزرگوار زیادی را تقدیم انقلاب و اسلام کردند. همان‌گونه که در حادثه ۸ شهریور در حادثه شهادت شهید رجایی و باهنر ما این حوادث تلخ را تجربه کرده بودیم.

    رجبی با بیان اینکه به برکت خون شهدا نظام جمهوری اسلامی ایران در اعلاترین نقاط جهان ایستاده گفت: بسیاری از کسانی که این موضوع را نمی‌توانند ببینند به آن سنگ می‌پرانند؛ اما مردم از نظام و انقلابی که به دست خودشان رقم خورده مشغول حمایت هستند؛ همه باهم به پاس خون شهدا و به احترام پرچم سه‌رنگ وطن ایران عزیزمان پای صندوق‌های رأی خواهیم رفت.

    فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی ادامه داد: از شرایط های خاصی که می‌تواند در جهت توسعه و تحول کشور مؤثر باشد انتخابات است و حضور پر شور مردم در برگزاری مؤثر واقع شود. بر این اساس مبتنی بر راهبردها و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت قوی، امنیت و سلامت امروز در همایش تبیین حماسه حضور گرد هم آمدیم.

    سید کاظم میر کاظمی‌زاده فرمانده سپاه سلماس ضمن عرض خیرمقدم به حاضران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در همایش گفت: همان‌طور که مستحضر هستید انقلاب اسلامی در برهه‌ای دیگر از نقاط عطف و حساس تاریخ خود قرار دارد و فلسفه این همایش تبیین حضور در انتخابات است.

    وی اضافه کرد: انتخابات و حضور گسترده مردم است که می‌تواند در جهت رشد، توسعه و تحول کشور مؤثر واقع شود و در ایجاد حرکت و تحول در کشور بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

    فرمانده سپاه سلماس بیان کرد: وظیفه همه میباشد که در انتخابات آینده ریاست جمهوری، اول حضور پرشور و بعد انتخاب فردی با ویژگی‌های رئیس جمهوز شهیدمان است که تداوم بخش اقدامات دوران ریاست جمهوری بابرکت ایشان باشد.

    کاظمی زاده گفت: با توجه به حادثه دلخراش شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور و همراهان، ملت ایران ناخواسته در آستانه خلق حماسه دیگری در راستای انتخاب رئیس جمهور چهاردهم قرار گرفته‌اند و یکبار دیگر نقش خودشان را در تعیین سرنوشت خویش به رخ تمام دنیا خواهند کشید.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شش + هفت =