×
×

استارت طرح نهضت ملی مسکن در سلماس

  • کد نوشته: 3567
  • ۲۲ خرداد
  • ۰
  • فرماندار شهرستان سلماس به همراه معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری و رییس مسکن راه شهرسازی از محل طرح ملی مسکن بازدید کردند.
    استارت طرح نهضت ملی مسکن در سلماس

    به گزارش خبری تحلیلی سلماس پیام، ذبیح اله کاظمی فرماندار سلماس به همراه توحید معصوم زادگان معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری و رئیس مسکن راه شهرسازی از محل طرح ملی مسکن بازدید کردند

    کاظمی در بازدید از محل اجرای نهضت ملی مسکن گفت: بازدید و سرکشی از محل نهضت ملی مسکن و بررسی مشکلات و موانع از برنامه‌های اولویت‌دار این شهرستان است.

    وی افزود: اجرای طرح نهضت ملی مسکن با شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور محبوب به‌هیچ‌عنوان تعطیل نمی‌شود و باقوت در حال اجراست.

    فرماندار سلماس در ادامه با اشاره به شکوه حضور ملت در آیین‌های سوگواری شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، اظهار کرد: ملت ایران با حضور پر شور خود رضایت از روند خدمت‌رسانی را اعلام کردند و اکنون مسئولان باید با اهتمام ویژه پیگیری امور را مدنظر داشته باشند.

    کاظمی همچنین با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: هیچ اختلالی در مدیریت کشور ایجاد نمی‌شود و همه برنامه‌ها به‌صورت منظم اجرا می‌شوند و طرح ملی مسکن نیز جزئی از این برنامه‌ها است.

    وی گفت: منظور از طرح اقدام نهضت ملی مسکن، تأمین بخشی از کمبود مسکنی است که در طی سال‌های گذشته به وجود آمده است. اگر هر خانوار به یک مسکن نیاز داشته باشد طبق آمار سرشماری سال‌های اخیر کمبود مسکن معمولی به حدود چند میلیون واحد می‌رسد.

    فرماندار سلماس ادامه داد: در واقع این طرح برای جبران حجم کمبود مسکن که در سال‌های اخیر است و نسبت به گذشته هم قطعاً افزایش بیشتری داشته است.

    کاظمی بیان کرد: در حالت کلی و نگاه جامع می‌توان گفت که مسکن یکی از نیازهای اولیه و ضروری هر فرد است به همین خاطر تأمین مسکن برای خانوارها از وظایف دولت نیز می‌باشد و همین‌طور قانون اساسی هم صراحتاً از تأمین مسکن برای اقشار نیازمند در اصل سی و یکم دفاع می‌کند.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × 5 =