×
×

امام‌جمعه سلماس:
برای کاندیداها باید رعایت اخلاق انتخاباتی مهم باشد

  • کد نوشته: 3525
  • ۱۸ خرداد
  • ۰
  • برای کاندیداها، طرف‌داران و هواداران آنها، فضای مجازی، رسانه‌ها و تریبون‌داران باید رعایت اخلاق انتخاباتی خیلی مهم باشد.
    برای کاندیداها باید رعایت اخلاق انتخاباتی مهم باشد

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم طباطبایی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه سلماس با تسلیت سالروز شهادت حضرت جوادالائمه (ع)، اظهار داشت: امامت امام جواد (ع) در سن کم زمینه‌ساز پذیرش امامت امام هادی (ع) و امام‌زمان (عج) شد.

    وی افزود: جوادالائمه (ع) در طول دوران امامت در مقابل شبهات جامعه و احادیث کذبی که به پیغمبر اسلام نسبت داده می‌شد، روشنگری می‌کرد.

    طباطبایی با اشاره به برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل (ره) با حضور گسترده مردم و نمایندگان کشورهای مختلف گفت: مقام معظم رهبری در این مراسم سه موضوع بسیار مهم و برجسته را بیان فرمودند که باید مدنظر همه قرار گیرد.

    امام‌جمعه سلماس با بیان اینکه موضوع آبروی ملی و انتخابات اولین موضوع مطرح شده در بیانات رهبر معظم انقلاب بود، افزود: امنیت، رقابت، مشارکت و سلامت چهار عامل اصلی در انتخابات است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همواره به همه ما یادآوری فرموده‌اند.

    وی گفت: حاکمیت اخلاق و تقوای انتخاباتی از نکات مهم در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل (ره) بود که بسیار مهم و حائز اهمیت است.

    طباطبایی با بیان اینکه اخلاق انتخاباتی باید حاکم باشد افزود: برای کاندیداها، طرف‌داران و هواداران آنها، فضای مجازی، رسانه‌ها و تریبون‌داران باید رعایت اخلاق انتخاباتی خیلی مهم باشد. کسی که اخلاق را رعایت نکند به درد هیچ مسئولیتی نمی‌خورد.

    امام‌جمعه سلماس با بیان اینکه ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید چراغ راهی برای انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو است، خاطرنشان کرد: باید رئیس‌جمهوری انتخاب کنیم که به دنبال پر کردن رخنه‌های اقتصادی و فرهنگی باشد و فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب و با نظام سلطه و دشمنان مرزبندی داشته باشد.

    وی تأکید کرد: شهید آیت‌الله رئیسی حدنصاب رئیس‌جمهور در تراز جمهوری اسلامی را بالا بردند. منتخب ما باید دغدغه خدمت داشته باشد، بااخلاص بوده و با مردم باشد و همچنین خط‌قرمز او مردم باشد، همان‌گونه که شهید رئیسی ثابت کردند که نسبت به مردم اکرام و احترام دارند.

    طباطبایی با تبریک سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) و روز ازدواج، خاطرنشان کرد: همه جوانان باید در زمینه انتخاب همسر و ملاک‌ها و معیارهای ازدواج از این دو شخصیت والا الگوبرداری کنند.

    خطیب جمعه سلماس با تأکید بر اولویت قراردادن تقوا، ایمان و عمل به واجبات دین در انتخاب همسر، تأکید کرد: پدرها و مادرها اولویتشان این نباشد که داماد حتماً خانه مستقل داشته باشد البته اینها در آینده لازم است، ازدواج باید آسان گرفته شود.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نوزده + 15 =