×
×

امام‌جمعه سلماس:
انتخاب اصلح یک تکلیف برای مردم است

  • کد نوشته: 3472
  • ۱۱ خرداد
  • ۰
  • امام‌جمعه سلماس گفت: مردم در انتخابات باید فردی شایسته را برگزینند انتخاب اصلح یک تکلیف و ضرورت برای همه مردم است.
    انتخاب اصلح یک تکلیف برای مردم است

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم طباطبایی امام‌جمعه شهرستان سلماس در خطبه‌های نمازجمعه اظهار کرد: نامه‌ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی به دانشجوهای آمریکا حاوی پیام‌های خیلی مهم و تأثیرگذاری بود.

    وی با اشاره به قوی‌تر شدن جبهه مقاومت اضافه کرد: امروزه سرنوشت دیگری در انتظار منطقه غرب آسیا و حقیقت در حال آشکارشدن است و دنیا همچنان استوار و باصلابت در محکومیت اسرائیل پیش می‌رود.

    خطیب جمعه سلماس بیان کرد: رژیم صهیونیستی در یکی از مرگبارترین حملات خود به این شهر، نقطه‌ای از رفح را که آن نقطه را (منطقه امن) اعلام کرده بود، با بمب‌های ۱۰۰ کیلویی مورد حمله قرار داد.

    طباطبایی خاطرنشان کرد: این ظلم عظیم مسلط بر عالم، این سلطه‌های نابحق، این زورگویی به ملت‌ها در سطح جهان، این ریختن خون‌های به‌ناحق، این پایمال‌کردن شریف‌ترین و عزیزترین ارزش‌های انسانی، این دروغ‌ها و تزویرهایی که سردمداران استکبار جهانی هر روز تحویل بشریت می‌دهند.

    وی با محکوم‌کردن جنایت‌های رژیم اشغالگر با به‌آتش‌کشیدن مردم بی‌گناه در چادرهای رفح تأکید کرد: مبارزه با رژیم اشغالگر قدس دیگر درس مکتب امام خمینی (ره) است؛ چراکه اکنون دنیا را در بهت فرو برده و دل همگان را به درد آورده است.

    امام‌جمعه سلماس با اشاره به آغاز فعالیت مجلس دوازدهم بیان کرد: انتظار می‌رود که توصیه‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را موردتوجه بسیار جدی قرار دهند.

    طباطبایی با بیان اینکه نمایندگان باید در راستای عزت و سرافرازی نظام دنبال مسائل حاشیه‌ای و سیاسی نباشند گفت: مجلسی می‌تواند ایران را قوی کند که خودش قوی و نمایندگانش در تراز انقلاب اسلامی باشند.

    وی با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی بااخلاص، تعهد، تدین و خداترسی کشور را به پیشبرد و دولت آینده نیز باید با این ویژگی‌ها کشور را اداره کند.

    خطیب جمعه سلماس با تسلیت سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و گرامیداشت ۱۵ خرداد افزود: کسی که الگوی تازه‌ای به جهان ارائه کرد امام خمینی (ره) بود و میلیون‌ها انسان‌هایی که واقع در برهوت مدرن بودند رهایی بخشید و به سمت دین سوق داد.
    وی با تأکید بر لزوم صیانت از خط و مکتب امام خمینی (ره) تصریح کرد: مقام معظم رهبری طی سال‌های گذشته همواره تأکید بسیار زیادی بر این موضوع داشته است.

    طباطبایی در پایان گفت: دشمن همواره تلاش کرده نهضت و انقلاب امام راحل از مرزهای ایران بیرون نرود و در این راستا دین هراسی، تشیع هراسی، انقلاب و انقلابی هراسی را در دستور کار خود قرار داده و اتاق‌های فکر خود را تشکیل داده است.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پنج × چهار =