×
×

فرماندار سلماس:
شهدای خدمت دانش‌آموخته مکتب امام (ره) بودند

  • کد نوشته: 3754
  • ۱۰ خرداد
  • ۰
  • فرماندار سلماس گفت: شهدای خدمت به معنای واقعی کلمه دانش‌آموخته مکتب حضرت امام خمینی (ره) بودند و توانستند راه ایشان را ادامه دهند.
    شهدای خدمت دانش‌آموخته مکتب امام (ره) بودند

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، ذبیح‌الله کاظمی فرماندار سلماس در مراسم گرامیداشت یاد و نام رئیس‌جمهور و سایر شهیدان خدمت که با حضور اقشار مختلف مردم در این شهرستان برگزار شد، گفت: شهید رئیسی شهید خدمت و خادم امام رضا (ع) ثابت کرد دانش‌آموخته مکتب حضرت امام (ره) است.

     وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی و سایر شهدای خدمت تلاش کردند یاد و نام حضرت امام خمینی (ره)، شهید رجایی، شهید بهشتی و شهید مطهری را زنده نگه دارند، افزود: این شهید خدمت همچنین فرمایشات رهبر معظم انقلاب را در همه زمینه‌ها موردتوجه قرار داده و به سیاست‌های ابلاغی از سوی ایشان توجه ویژه‌ای داشت.

     فرماندار سلماس با بیان اینکه شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی و شهدای همراه ایشان آنها را سعادتمند کرد؛ ولی ملت ایران را در حزن و اندوه فرو برد، گفت: این ضایعه دردناک را زمانی می‌توانیم التیام ببخشیم که ایشان را خوب بشناسیم و راهشان را ادامه دهیم.

    کاظمی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت‌الله رئیسی را مجاهد، عالم، باکفایت، مردمی، خادم‌الرضا علیه‌السلام، توصیف کردند و از صفات بزرگوار، فداکار، عزیز، صمیمی، مخلص و باارزش برای وی استفاده کردند.

    وی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی فردی پرتلاش و خستگی‌ناپذیر و همچنین در تشییع و تکریم شهید جمهور امواج انسانی ثابت کرد که این شهید بزرگوار یک ملت بود.

    فرماندار سلماس با بیان اینکه رئیس‌جمهور در به ثمر نشستن وحدت، همدلی و هم‌افزایی نقش بسزایی دارد، گفت: ایشان در طول خدمت، خود را رئیس‌جمهور همه ملت می‌دانست و به معنای واقعی کلمه فراجناحی و فرا حزبی عمل کرده و تا جایی که می‌توانست مسیر را برای رفع مشکلات مردم هموار می‌کرد که سفرهای استانی و شهرستانی نیز با این هدف ترتیب می‌یافت.

    کاظمی با بیان اینکه بدون تردید در تاریخ انقلاب اسلامی، نام و یاد رئیسی ماندگار شده است، گفت: نباید به همین اکتفا کنیم؛ بلکه لازم است راه ایشان را هم به معنای واقعی ادامه داده و همه برنامه‌ها و اهدافی که داشته‌اند جامه عمل بپوشانیم.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 + 19 =