×
×

 نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی:
رژیم صهیونیستی روبه‌زوال است

  • کد نوشته: 3259
  • ۲۵ اردیبهشت
  • ۰
  • نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی با بی‌احترامی به قوانین و حقوق بین‌الملل خود را منفورتر کرد و بی‌آبرویی بیشتری را برای رژیم جعلی خرید.
    رژیم صهیونیستی روبه‌زوال است

     به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، یعقوب رضازاده نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سلماس پیام، با اشاره به رأی مثبت مجمع‌عمومی سازمان ملل متحد به عضویت کامل فلسطین در این سازمان، اظهار داشت: در برابر جنایت‌های بی‌سابقه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی این رأی در حملات اخیر به مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه بود که در طول بیش از هفت ماه در این نبرد نابرابر بالای ۳۰ هزار نفر به شهادت رسیدند.

    وی افزود: ایستادگی محکم و مقاومت مردم فلسطین علی‌الخصوص رهبران حماس و حمایت‌های بی‌سابقه نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیدارشدن ملت‌های جهان و منطقه باعث نمایان‌شدن واقعیت مردم غزه شد.

    عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنان ادامه داد: مردم جهان در دفاع از مردم مظلوم غزه در مقابل جنایت‌های بی‌رحمانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی از جمله اجتماع عظیم برخی از کشورهای اروپایی و دانشجویان آگاه و بعضاً مسلمان در قلب آمریکا باعث شد تا ۱۴۳ رأی در مجمع‌عمومی سازمان ملل برای عضویت کامل فلسطین در این سازمان بیاورد و حتی لابی‌های یهودی هم جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و به مخالفت با آنان برخاستند.

    رضازاده بیان کرد: ایستادگی مردم فلسطین و حمایت مردم آزادی‌خواه کل دنیا و در رأس آنها مردم جمهوری اسلامی ایران باعث شد همه کشورها برای آزادی مردم بی‌دفاع فلسطین متحد شوند. دفاع رزمندگان حزب‌الله لبنان و حماس باعث ضربات شدید و مهلکی بر ارتش غاصب رژیم صهیونیستی شد و سازمان ملل به دنبال این اتفاقات سر تعظیم فرود آورد و با عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل موافقت کرد.

    نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده رژیم کودک کش صهیونیستی قطعاً با حرکت احمقانه خورد کردن منشور سازمان ملل در دستگاه خود را مضحکه دنیا قرارداد.

    وی همچنین با اشاره به اتحاد و هم‌افزایی کشورهای ایران، روسیه و چین در سازمان ملل گفت: نماینده رژیم غاصب صهیونیست با بی‌احترامی به قوانین و حقوق بین‌الملل خود را منفورتر بی‌آبرویی بیشتری را برای رژیم جعلی خرید.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    10 + دوازده =