×
×

به مناسبت هفته بسیج سازندگی؛
دیدار جهادگران بسیجی با فرمانده سپاه سلماس

  • کد نوشته: 3238
  • ۲۲ اردیبهشت
  • ۰
  • جمعی از فعالان و مسئولان گروه‌های جهادی بسیج به مناسبت هفته بسیج سازندگی با فرمانده سپاه شهرستان سلماس دیدار کردند.
    دیدار جهادگران بسیجی با فرمانده سپاه سلماس

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری سلماس پیام، به مناسبت هفته بسیج سازندگی جمعی از فعالان گروه‌های جهادی بسیج با سید کاظم میر کاظمی‌زاده فرمانده سپاه شهرستان سلماس دیدار کردند.

    فرمانده سپاه سلماس در دیدار با گروه‌های جهادی ضمن عرض تبریک هفته بسیج سازندگی گفت: مهم‌ترین رسالت مجموعه بسیج سازندگی اقدام جهادی در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم در عرصه‌های موردنیاز جامعه اعم از عمرانی، آب‌رسانی، فرهنگی و.. است و مجاهدت گروه‌های جهادی که درحال‌خدمت رسانی در مناطق محروم هستند اثرگذار و قابل‌تقدیر بوده و ادامه مسیر رزمندگان و مجاهدان راه حق و حقیقت است که اجر و پاداش آن در نزد خداوند متعال معین است.

    وی افزود: همچنین از زحمات برادران و خواهران جهادگر که اقدامات شایسته و ارزشمند گروه‌های جهادی شهرستان سلماس در مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی گروه‌های فعال در عرصه مقابله با ویروس کرونا که فعالیت نمودند گروه‌های جهادی که درحال‌خدمت رسانی در مناطق محروم هستند بسیار اثرگذار و قابل‌تقدیر است و این کارهای جهادیِ از جنس جهاد است و ادامه حرکت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

    میر کاظمی‌زاده عنوان کرد: باید بدانید که همه شما جهادگران از جانب خدا انتخاب شده‌اید و این توفیق نصیب هر کس نخواهد شد، این توفیق می‌خواهد که از وقت بزنید از کار بزنید و به خدمت محرومین برسید. جهادگران همیشه پای‌کار محرومین بوده و بدون هیچ چشم داشتی کار خود را برای رضایت خدا انجام می‌دهند.

    فرمانده سپاه سلماس اظهار داشت: جهادگران به معنای واقعی سربازان گمنام هستند که بدون هیچ مقدمه و بدون تشریفات به خدمت محرومین می‌روند و خالصانه کار می‌کنند ما همه از تمامی گروه‌های جهادی حمایت می‌کنیم و در کنار جهادگران عزیز خواهیم بود.

    وی بیان کرد: فعالان گروه‌های جهادی بسیج با رویکرد تخصصی در عرصه‌ها و زمان‌های مختلف به مردم خدمات ارائه می‌دهند و منشأ خیرات و برکات فراوانی برای مردم و جامعه هستند. جهادگران بسیج طی چندین سال با خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌ریا بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده‌اند و به بستری برای تربیت انسان‌های در تراز انقلاب و مدیران جهادی آینده کشور تبدیل شده‌اند.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پنج + 6 =