×
×

امام‌جمعه موقت سلماس:
مردمی‌سازی اقتصاد با اصلاح تفکرات امکان‌پذیر است

  • کد نوشته: 2780
  • ۲۴ فروردین
  • ۰
  • امام‌جمعه موقت سلماس با تأکید به اینکه مردمی‌سازی اقتصاد با اصلاح ذهنیت‌ها و حذف مقررات زاید و رویه‌های موجود ممکن است گفت: هر شهروند ایران می‌تواند در روند ورود به بازار آسان‌سازی کند.
    مردمی‌سازی اقتصاد با اصلاح تفکرات امکان‌پذیر است

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل نجفی امام‌جمعه موقت شهرستان سلماس در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه امروز که در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) سلماس برگزار شد گفت: در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده باید در کشور، استان و شهرستان شاهد تحول اساسی و میدان دادن به مردم و جوانان فعال و کارآفرین باشیم.

    وی با تأکید بر لزوم پیگیری برای تحقق شعار سال، بیان داشت: این نباید در حد شعار بماند، مقام معظم رهبری چندین سال است که مسائل اقتصادی را در نام‌گذاری سال محور قرار داده است.

    امام‌جمعه موقت سلماس با اشاره به اینکه مردمی‌سازی اقتصاد با اصلاح ذهنیت‌های مردم و مسئولان و با حذف مقررات زائد و رویه‌های موجود، امکان‌پذیر است، خاطرنشان کرد: هر شهروند جمهوری اسلامی می‌تواند با ایجاد کسب‌وکار شخصی یا جمعی ضمن زدودن موانع تولید و کسب، در روند ورود به بازار آسان‌سازی کند.

    اسماعیل نجفی ادامه داد: در این راستا وظیفه مسئولان این است که در این زمینه برنامه‌ریزی کنند و زمینه حضور گسترده مردم را در مسائل اقتصادی فراهم کنند. مسئولان موانع را بردارند و به‌صورت کارشناسی برنامه‌ریزی کنند، در این صورت بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی کشور برطرف می‌شود.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در سطح جامعه به‌خصوص در مسئله پوشش و حجاب، افزود: دشمن می‌خواهد این سنگر را بشکند و به این هم اکتفا نخواهد کرد، رعایت حجاب دستور دین است، آنهایی هم که پایبند به دین نیستند، باید بدانند که این قانون در کشور است و باید قانون را رعایت کرد در غیر این صورت شاهد هرج‌ومرج در جامعه خواهیم بود.

    امام‌جمعه موقت سلماس سپس شهادت سه فرزند و سه نوه اسماعیل هنیه، رهبر حماس را به این رهبر مقاومت تبریک و تسلیت گفت و بیان کرد: تاکنون تعداد زیادی از اعضای خانواده و منسوبین این رهبر حماس به شهادت رسیدند، اما او و همسرش انگشتان خود را به نشانه پیروزی بالا می‌آورند، آفرین بر این مقاومت.

    نجفی مقاومت مردم فلسطین را بهت‌آور و معجزه گونه دانست و اضهار کرد: مردم مظلوم فلسطین روی خرابه‌های غزه نماز عید فطر می‌خوانند، فرزندان غزه بر روی ویرانی‌ها قرآن حفظ می‌کنند، زنان غزه باحجاب کامل فریاد عفت و ایستادگی سر می‌دهند، کودکان غزه با قابلمه‌های خالی و گرسنگی جشن عید فطر می‌گیرند و شاهد رقم‌خوردن صحنه‌های عجیبی از مقاومت در غزه هستیم.

    امام‌جمعه موقت سلماس جنایات کثیف صهیونیست‌ها در کشتار فرزندان فلسطین و مستشاران ایرانی را نشانه به بن‌بست رسیدن آن‌ها دانست و اضافه کرد: آنها به‌خوبی فهمیدند که نمی‌توانند، مقاومت را بشکنند و یقیناً فلسطین پیروز این میدان خواهد بود و اسرائیل ضرب‌شست ایران و مقاومت را خواهد چشید.

    اسماعیل نجفی با بیان اینکه رژیم غاصب بابت شهادت مستشاران ایرانی تنبیه خواهد شد، گفت: صهیونیست‌ها بدانند، باید منتظر عواقب این جنایات خود باشند و بدانند، این مبارزه تا محو اسرائیل ادامه خواهد داشت.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سیزده − هفت =