×
×

امام‌جمعه سلماس:
شهدا برای حفظ امنیت و تقویت اسلام به میدان رفتند

  • کد نوشته: 2463
  • ۶ فروردین
  • ۰
  • امام‌جمعه سلماس در دیدار با خانواده شهدا گفت: همان‌طور که شهدا از همه افضل‌ترند خانواده شهدا هم از همه افضل‌اند. همه خود را مدیون خانواده شهدا بدانیم. شهدا برای حفظ امنیت و تقویت اسلام به میدان رفتند.
    شهدا برای حفظ امنیت و تقویت اسلام به میدان رفتند

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم طباطبایی امام‌جمعه شهرستان سلماس و سید کاظم میر کاظمی‌زاده فرمانده سپاه شهرستان سلماس به مناسبت عید نوروز با خانواده های معظم شهیدان ورمزیار، طالعی و صحابی دیدار نموده و سال نو را تبریک گفتند و اظهار کردند: هر چه تلاش کنیم نمی‌توانیم دین خود را به شهدا ادا کنیم؛ زیرا شهدا جان خود را فدا کرده‌اند؛ اما اگر بتوانیم آرمان‌های آنها را دنبال کنیم، تا حدی توانسته‌ایم حق آنها را ادا کنیم. همان‌طور که شهدا از همه افضل‌ترند خانواده شهدا هم از همه افضل‌اند. همه خود را مدیون خانواده شهدا بدانیم. شهدا برای حفظ امنیت و تقویت اسلام به میدان رفتند.

     

    وی با بیان اینکه شهدا از جان عزیزشان برای اسلام، انقلاب و مردم گذشتند، بر ضرورت یادآوری این رشادت‌ها و از خود گذشتگی به نسل جوان تأکید کرد و افزود: باید به نسل جوان یادآوری کرد که در آن روزهای سخت، شهدای عزیزمان برای سربلندی مملکت و حفظ ارزش‌ها از خود گذشتند و این آرامش و امنیت مرهون آن رشادت‌ها است.

     

    طباطبایی همچنین به جایگاه والای شهدا در پیشگاه خداوند نیز اشاره کرد و افزود: بر اساس روایات علاوه بر ائمه و معصومین این شهدا هستند که در نزد خداوند بندگان را شفاعت کنند و خداوند متعال به سبب شفاعت ایشان، بندگان گناهکار را مورد عفو و بخشش خود قرار می‌دهد.

     

    فرمانده سپاه سلماس در این دیدار ضمن قدردانی از صبر و بردباری خانواده‌های شهدا، آرامش و اقتدار امروزه نظام اسلامی را مرهون جان‌فشانی شهیدان دانستند و تکریم شهدا و خانواده آنها را یک فریضه و تکلیف واجب بر همگان برشمرد.

     

    میر کاظمی‌زاده ضمن اشاره به مقام شفاعت شهدا، عنوان کرد: اینکه ما امروز خدمت خانواده‌های گران‌قدر شهدا هستیم، هم برای این است که اعلام کنیم که در راه شهدا و ایثارگران هستیم و دل شما شاد شود و هم برای دل خودمان است که به دعای خیر شما ما هم در مسیر فرزندان شهید شما باشیم.

     

    وی اظهار کرد: شهدا با گذشتن از جان خود به ایران اسلامی آرامش بخشیدند. وظیفه همه مسئولان حفظ دستاوردهای والای شهدا و تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا است. عاقبت‌به‌خیری همه ما حرکت در امتداد راه شهداست، شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند و خانواده‌ها آنان نیز باید مورد تکریم قرار گیرد.

     

    فرمانده سپاه سلماس زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان و ارج‌نهادن به مقام شامخ شهدا را وظیفه خدمتگزاران دانست و گفت: درخت تنومند انقلاب اسلامی شکوه و ثمره خود را مدیون آبیاری خون شهیدان است. افتخار و مداومت انقلاب به برکت خون پاک و مطهر شهداست، چراکه شهدا با خون پاک و مطهر خون نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

     

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    12 + هفت =