×
×

امام‌جمعه سلماس:
انتخابات ۱۱ اسفند نمایشگاه شکست تحریم دشمن بود

  • کد نوشته: 2312
  • ۱۸ اسفند
  • ۰
  • امام‌جمعه سلماس گفت: انتخابات ۱۱ اسفندماه برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، نمایشگاه شکست تحریم انتخابات و جنگ رسانه‌ای سنگین دشمن در یک سال اخیر بود.
    انتخابات ۱۱ اسفند نمایشگاه شکست تحریم دشمن بود

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم طباطبایی امام‌جمعه سلماس در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند اظهار کرد: بدون تردید این انتخابات رنگ و بوی حماسه و جهاد دارد و دشمن بیش از هرکس می‌داند که بازنده اصلی این آوردگاه جبهه استکبار بوده است.

     

    وی با بیان اینکه اینک نوبت کندوکاو در نقاط ضعف و قوت و آموزه‌ها و عبرت‌های این انتخابات مهم است، افزود: دو راهبرد امنیت و سلامت با برنامه‌ریزی خوب مسئولان و مجریان، در همه سطوح و رده‌های برقراری امنیت و برگزاری کم‌نقص انتخابات بحمدالله در تراز مطلوب انجام شد.

     

    امام‌جمعه سلماس بیان کرد: در بعد امنیتی علی‌رغم هجمه‌ها و تهدیدهای سنگین دشمنان داخلی و خارجی، شاهد یک انتخابات امن به معنای واقعی بودیم.

     

    طباطبایی تأکید کرد: انتخابات یازدهم اسفندماه به‌رغم فضاسازی‌های رسانه‌ای تا حدود زیادی رقابتی بود و از همه سلایق مختلف در آن شرکت داشتند.

     

    وی بیان کرد: انتخابات یازدهم اسفندماه برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، نمایشگاه شکست تحریم انتخابات و جنگ رسانه‌ای سنگین دشمن در یک سال اخیر بود که چهار راهبرد امنیت و سلامت و رقابت را به شکل مطلوب داشت و راهبرد مشارکت نیز به شکل مقبول محقق شد. این انتخابات البته پیام‌ها و آموزه‌ها و عبرت‌هایی نیز در پی داشت که باید بدان توجه گردد تا در ادوار آینده شاهد تحقق مشارکت حداکثری و فراگیر باشیم.

     

    امام‌جمعه سلماس با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان گفت: رمضان ماه انسان‌سازی است که مسلمانان باید از این ماه مبارک و معنوی به‌خوبی در جهت تهذیب و تحول درونی خود استفاده کنند.

     

    طباطبایی اظهار کرد: روزه‌خواری در ملأعام جرم محسوب می‌شود و انتظار می‌رود آحاد جامعه نسبت به حفظ حرمت روزه‌داران اهتمام ورزند.

     

    وی همچنین هفته منابع طبیعی را گرامی داشت و بر کاشت نهال و درخت برای سرسبزی طبیعت تأکید کرد و افزود: فرهنگ حراست از منابع طبیعی در جامعه نهادینه شود.

     

    امام‌جمعه سلماس گفت: وجود پوشش گیاهی و درخت یکی از لازمه‌های چرخه حیات است و وجود آن باعث طراوت روح انسان می‌شود.

     

    طباطبایی با بیان اینکه باید قدر طبیعت را بدانیم و از آن به‌عنوان یک میراث برای آیندگان نگهداری کنیم، برخی از درختان که وجودشان برای جنگل مضر است باید برداشته شوند چرا که انجام آن یک امر ضروری است.

     

    وی اظهار کرد: حضرت محمد (ص) در آخرین جمعه از ماه شعبان خطاب به مردم فرمودند ماه خدا در حال روی‌آوردن به شما است. ماهی که رحمت، برکت و مغفرت الهی به همراه دارد.

     

    امام‌جمعه سلماس در آخر بیان کرد: پیامبر (ص) فرمود ماه رمضان از بین همه ماه‌های قمری بهتر و برتر است و حتی یک ساعت ماه رمضان از چند ساعات ماه دیگر بالاتر است. در این ماه همه بنده‌ها به مهمانی خداوند دعوت می‌شوند.

     

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    12 − 3 =