×
×

جلسه نهضت ملی مسکن در سلماس برگزار شد

  • کد نوشته: 2307
  • ۱۵ اسفند
  • ۰
  • جلسه نهضت ملی مسکن با حضور مسئولین شهرستان سلماس در محل سالن جلسات شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار گردید.
    جلسه نهضت ملی مسکن در سلماس برگزار شد

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، جلسه نهضت ملی مسکن با حضور ذبیح اله کاظمی فرماندار شهرستان سلماس، ریاست اداره راه و شهرسازی، ریاست بنیاد مسکن، ریاست اداره آب و فاضلاب و سایر ادارات متولی و خدمات‌رسان شهرستان سلماس در محل سالن جلسات شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار گردید.

    در این جلسه ادارات متولی گزارشی از اقدامات انجام شده جهت بررسی و احداث واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ارائه نمودند و بر اجرایی‌شدن سریع‌تر طرح مسکن ملی تأکید شد.

    فرماندار سلماس با اشاره به اینکه تأمین مسکن مناسب از اولویت‌های دولت سیزدهم است بیان داشت: مدیران ادارات متولی و بانک‌های عامل بایستی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن به‌عنوان یکی از اهداف مهم دولت، تسریع و تدابیر زیر ساختی با جدیت بیشتری در شهرستان دنبال شود.

    وی گفت: اقدامات انجام شده دولت سیزدهم باید متقن، دقیق و درست باشد و کیفیت ساخت و کیفیت مصالح مورداستفاده در این طرح بسیار مهم است. یکی از نیازهای مهم بشر بهره‌مندی مسکن است که باگذشت زمان و پیچیدگی هرچه بیشتر ساختار اجتماعی در دوران حاضر از اهمیت بالاتری برخوردار شده است. طرح اقدام ملی مسکن هم به‌منظور تأمین این نیاز مهم برای اقشار کم‌بضاعت ایجاد شده.

    ذبیح اله کاظمی همچنین بیان کرد: تأمین مسکن در چند دهه اخیر همواره یکی از مهم‌ترین چالش‌ها و معضلات اقشار گوناگون مخصوصاً خانواده‌های کم‌درآمد بوده است. مسکن و داشتن سرپناه یکی از مهم‌ترین و از نیازهای اولیه بشر است که باگذشت زمان و پیشرفت در حوزه ساخت‌وساز رونق بیشتری پیدا کرده است.

    فرماندار سلماس گفت: نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌هایی است که دولت با راه‌اندازی آن سعی در کمک به افراد کم‌درآمد جامعه برای خانه‌دارشدن دارد، باهدف کمک به افراد کم‌درآمد جامعه جهت خانه‌دارشدن اجرا شده بودند. هدف این طرح‌ها، بهبود شرایط مسکن و رفاه اجتماعی جامعه بوده است.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نوزده − 15 =