×
×

افتتاح مرکز نیکوکاری در روستای سوره

  • کد نوشته: 2303
  • ۱۴ اسفند
  • ۰
  • مرکز نیکوکاری امام حسین (ع) در روستای سوره شهرستان سلماس با حضور مسئولین افتتاح شد.
    افتتاح مرکز نیکوکاری در روستای سوره

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، آئین افتتاح مرکز نیکوکاری امام حسین (ع) در روستای سوره شهرستان سلماس با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم طباطبایی امام‌جمعه، ذبیح اله کاظمی فرماندار، بخشدار مرکزی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، به همراه سایر مسئولین این شهرستان و خیرین روستای سوره برگزار گردید.

     این مرکز بیست و هشتمین مرکز نیکوکاری در شهرستان سلماس می‌باشد که هم‌زمان با ۱۴ اسفند هفته احسان و نیکوکاری زیر نظر کمیته امداد امام خمینی (ره) سلماس شروع به فعالیت می‌نماید.

    امام‌جمعه سلماس در این مراسم اظهار کرد: توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش توسط خیریه‌ها مهم است و تکریم انسانی و حفظ عزت‌نفس مددجویان موردتوجه قرار گیرد.

    مهدی خضرلو رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سلماس نیز گفت: هدف اصلی مراکز نیکوکاری ایجاد حفظ مسئولیت اجتماعی در بین مردم است. مراکز نیکوکاری یکی از مهم‌ترین ابزارهای خدمت بی‌واسطه به نیازمندان هستند.

    وی تأکید بر اینکه یکی دیگر از اهداف ما در راه‌اندازی مراکز نیکوکاری این است که با استفاده از ظرفیت خود مردم به سمت توانمندی اقشار نیازمند پیش برویم، بیان کرد: ما به دنبال این هستیم در مراکز نیکوکاری از وجود نیروهای افتخاری و متخصص جهت پیشبرد کارهای نیازمندان قدم برداریم.

    رئیس کمیته امداد سلماس وی با بیان اینکه راه‌اندازی مراکز نیکوکاری باعث فرهنگ نوع‌دوستی و حس مسئولیت اجتماعی در بین مردم می‌شود، تأکید کرد: ما هر چه بیش‌تر با مساجد گره بخوریم با مشکلات و آسیب‌های کمتری همراه خواهیم بود و باید مردم را بیش‌تر با مساجد پیوند دهیم و کمیته امداد با راه‌اندازی مراکز نیکوکاری این کار را به‌خوبی انجام داده است.

    خضرلو با تأکید بر اینکه تلاش ما باید در بحث پیشگیری، درمان و توانمندسازی باشد و باید این سه حلقه به یکدیگر متصل شوند، افزود: اگر ما سه موضوع فرهنگ، اشتغال و اقتصاد را به یکدیگر پیوند بزنیم آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابند.

    وی همچنین گفت: باتوجه‌به برنامه مردمی‌شدن خدمات امداد، وجود مراکز نیکوکاری بهترین پتانسیل برای مردمی‌شدن خدمات امداد است.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار × 4 =