×
×

امام‌جمعه سلماس:
باید آگاهانه و با بصیرت رأی دهیم

  • کد نوشته: 2255
  • ۱۱ اسفند
  • ۰
  • امام‌جمعه شهرستان سلماس خواستار انتخاباتی آگاهانه و با بصیرت از سوی مردم شد.
    باید آگاهانه و با بصیرت رأی دهیم

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «حرف رک» به نقل از سلماس پیام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم طباطبایی امام‌جمعه شهرستان سلماس ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران بیان کرد: کسی که رأی مردم را کسب کند باید نوکر مردم باشد، البته مردم هم مطالبه‌گری منصفانه از نماینده خود داشته باشند.

    وی با تأکید بر اینکه باید آگاهانه و با بصیرت رأی دهیم، اضافه کرد: مطالبه تخصصی مهم است و نخبگان باید بر این موضوع نظارت کنند. مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی نشان دادند که همچنان پایبند به آرمان‌های انقلاب و امام هستند و می‌خواهند که در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

    طباطبایی گفت: مردم شهیدپرور سلماس سلحشور و حماسه‌ساز هستند و به این افتخار می‌بالیم. ما با الگو گرفتن از شهدا پای انقلاب و نظام ایستاده‌ایم.

    امام‌جمعه سلماس با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی پیشرفت‌های خوبی داشته است، یادآور شد: امروز موقعیت منطقه‌ای ایران با گذشته تغییر کرده است و توانسته به‌عنوان یک کشور مؤثر در منطقه شناخته شود.

    وی با اشاره به اینکه ایران جزو اولین کشور جهان اسلام محسوب می‌شود، اظهار کرد: جمهوری اسلامی در هوش مصنوعی رتبه اول، در چاپ سه‌بعدی و رباتیک رتبه دوم و در اینترنت اشیا رتبه چهارم کشورهای اسلامی را دارد که نشان از اراده مدیران ایران است.

    طباطبایی بیان کرد: باتوجه‌به موفقیت‌هایی که ایران اسلامی در دوره‌های مختلف به دست آورده است؛ اما برخی‌ها با بی‌انصافی از کنار آن عبور می‌کنند و هیچ توجهی به آن ندارند و بیشتر سعی می‌کنند چرخ توسعه در این کشور را متوقف کنند.

    امام‌جمعه سلماس ادامه داد: امروز مردم با حضور خود در پای صندوق رأی تمام توطئه‌های دشمن را خنثی و اتفاقات بزرگی را خلق خواهند کرد.

    وی با قدردانی از عوامل اجرایی و افرادی که امنیت و آرامش انتخابات را تأمین می‌کنند، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب تداوم اقتدار و امنیت کشور می‌شود و شرکت در آن وظیفه ملی و شرعی است.

    طباطبایی همچنین با قدردانی از مردم سلماس و کسانی که در ایجاد شور انتخاباتی نقش دارند، گفت: مردم با شرکت در انتخابات، آینده و سرنوشت کشور را رقم می‌زنند.

    وی خاطرنشان کرد: هر ایرانی که به پیشرفت و ارتقای کشور علاقه داشته باشد در صحنه‌های حساس وارد میدان می‌شود و حماسه‌ای بزرگ خلق می‌کند.

    امام‌جمعه سلماس با یادآوری وضعیت مردم مظلوم غزه گفت: مردم غزه که با شکم‌خالی منتظر کمک‌های انسانی هستند با گلوله‌باران رژیم صهیونیستی مواجه می‌شوند و این نمونه‌ای از فرهنگ غربی است. مردم غزه با وجود مظلومیت، در برابر حملات این رژیم ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    12 + 4 =