×
×

تکریم خانواده شهدا در سلماس

  • کد نوشته: 2188
  • ۳ اسفند
  • ۰
  • جمعی از مسئولان سلماس در دیدار با خانواده شهیدان پرویز قنبرپور و معصومه و منصور نجار نژاد از صبر و ایثار آنان قدردانی کردند.
    تکریم خانواده شهدا در سلماس

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم طباطبایی امام‌جمعه شهرستان سلماس در این دیدار گفت: هر چه تلاش کنیم نمی‌توانیم دین خود را به شهدا ادا کنیم؛ زیرا شهدا جان خود را فدا کرده‌اند؛ اما اگر بتوانیم آرمان‌های آنها را دنبال کنیم، تا حدی توانسته‌ایم حق آنها را ادا کنیم.

    وی با بیان اینکه خانواده شهدا همپای شهدا فداکاری کردند، افزود: امیدواریم بتوانیم قدردان خانواده شهدا باشیم و حق آنها را ادا کنیم. عزت انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهداست و همه قدردان جان‌فشانی شهیدان والامقام هستیم. خانواده شهدا همه وجود و فرزندان خود را برای اسلام و انقلاب فدا کردند که جای تقدیر و قدردانی دارد. عزت، اقتدار و آرامش امروز در کشور مرهون خون شهدا و ایثارگران است و باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و در مسیر آنان حرکت کنیم.

    طباطبایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص همه در قبال خانواده شهدا مسئولیم گفت: خدمت و سرکشی به خانواده شهدا از وظایف مسئولان است. شهدا بی‌هیچ ادعایی و فقط با اخلاص و ایمان جان خود را تقدیم ایران اسلامی کردند.

    امام‌جمعه سلماس اظهار کرد: شهدا با گذشتن از جان خود به ایران اسلامی آرامش بخشیدند. وظیفه همه مسئولان حفظ دستاوردهای والای شهدا و تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا است. عاقبت‌به‌خیری همه ما حرکت در امتداد راه شهداست، شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند و خانواده‌ها آنان نیز باید مورد تکریم قرار گیرد.

    ذبیح اله کاظمی فرماندار شهرستان سلماس نیز در این دیدار بیان کرد: ایثارگری جوانان برومند موجب پیروزی و سربلندی کشور عزیزمان در هشت سال دفاع مقدس و حفظ و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است. هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران تلاش شود کم است، و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند است.

     وی افزود: دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان به‌عنوان خادمان مردم موجب قوت قلب است و عیادت والدین شهدا و تکریم آنان وظیفه دینی ما است. شهدا از همه لذت و دارایی خود در راه کشور و مردم گذشت کردند تا ایران امروز سرافراز در همه عرصه‌های سربلند باشد. خانواده شهدا و ایثارگران نقش اساسی و سازنده‌ای در حفظ نظام و انقلاب اسلامی داشته و دارند.

    فرماندار سلماس زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان و ارج‌نهادن به مقام شامخ شهدا را وظیفه خدمتگزاران دانست و گفت: درخت تنومند انقلاب اسلامی شکوه و ثمره خود را مدیون آبیاری خون شهیدان است. افتخار و مداومت انقلاب به برکت خون پاک و مطهر شهداست، چراکه شهدا با خون پاک و مطهر خون نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

     شهید قنبرپور در درگیری با عناصر ضدانقلاب در سال ۵۹ در منطقه بانه و خانم معصومه و منصور نجار نژاد در سال ۶۵ در بمباران هوایی تازه شهر به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    15 + 14 =