×
×

امام‌جمعه موقت سلماس:
دعوت به حضور در انتخابات وظیفه همگانی است

  • کد نوشته: 2151
  • ۲۷ بهمن
  • ۰
  • امام‌جمعه موقت سلماس با تأکید بر حضور پرشور در انتخابات پیش رو گفت: امروز دعوت برای حضور بیشتر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری وظیفه همگانی است.
    دعوت به حضور در انتخابات وظیفه همگانی است

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» به نقل از سلماس پیام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل نجفی امام‌جمعه موقت شهرستان سلماس در خطبه‌های نمازجمعه با قدردانی از حضور پرشور و باصلابت ملت ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن آن را جلوه‌ای از مردم‌سالاری دانست و اظهار کرد: با وجود مشکلات سخت اقتصادی، ملت پای آرمان‌های انقلاب ایستاده و ذره‌ای از آن عدول نخواهند کرد.

     

    وی با بیان اینکه در یازدهم اسفند رویداد بزرگی در کشور شاهد خواهیم بود و آن برگزاری ۲ انتخابات هم‌زمان خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی افزود: ملت در این انتخابات پیش رو حق تکلیف را به‌خوبی ادا خواهد کرد و برگ زرین دیگری در کارنامه پر افتخار نظام ثبت خواهند کرد.

     

    امام‌جمعه موقت سلماس با درک این واقعیت که شرایط معیشتی برای بسیاری از آحاد جامعه سخت و دشوار است، گفت: با این وجود این مشکلات سبب نشده ملت شجاع ایران مباحث سیاسی و اجتماعی را دستخوش معیشت خود قرار دهند.

     

    حجت‌الاسلام نجفی با تأکید بر حضور پرشور در انتخابات پیش رو گفت: امروز دعوت برای حضور بیشتر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری وظیفه همگانی است.

    وی با بیان اینکه دشمن برای انتخابات پیشرو در کشور برنامه‌هایی در نظر گرفته و هزینه بسیار کرده است، تصریح کرد: باید بصیرت و آگاهی مردم در این باره بیشتر شود تا دشمنان نتوانند به عقاید و باورهای انقلابی نفوذ کنند.

     

    امام‌جمعه موقت سلماس ادامه داد: دشمن سعی دارد با ایجاد نفاق در جامعه، مانع این حرکت ملی شود؛ درحالی‌که ملت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی، دشمن‌شناس هستند و اجازه نخواهند داد دشمن بر آنان غلبه کند و نقشه‌های دشمنان مثل همیشه بی‌اثر خواهد بود و حضور فعال در عرصه انتخابات دشمن را ناامید خواهد کرد.

     

    حجت‌الاسلام نجفی عنوان کرد: انتخابات یک وظیفه ملی و دینی بوده و فرصتی مناسب است و باید به مظهر قدرت ملی تبدیل شود و مشارکت مردم در این انتخابات باید حداکثری با رقابت سالم و انتخاب درست و با امنیت سالم برگزار شود.

     

    وی هر رأی مردم را همچون پرتاب موشکی به قلب استکبار دانست و اضافه کرد: حضور حداکثری مردم می‌تواند شکست دشمنان را به ارمغان آورد.

     

    امام‌جمعه موقت سلماس خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات به ارتقای امنیت کشور کمک می‌کند و موجب یاس و ناامیدی دشمن می‌شود. همه افرادی که واجد شرایط رأی هستند باید در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و برای تقویت وطن و امنیت کشور گام بردارند.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 × 1 =