×
×

امام‌جمعه سلماس:
سربازان گمنام برای کشور، عزت‌آفرین هستند

  • کد نوشته: 2082
  • ۲۰ بهمن
  • ۰
  • امام‌جمعه سلماس گفت: ما باید به سربازان گمنامی که عزت برای کشور می‌آفرینند و هیچ‌وقت نام آنها آورده نمی‌شود ببالیم.
    سربازان گمنام برای کشور، عزت‌آفرین هستند

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، امام‌جمعه سلماس در خطبه‌های امروز عروج ملکوتی چهار تن از سربازان گمنام امام‌زمان (عج) را به محضر حضرت ولیعصر (عج) تسلیت گفت و اظهار داشت: ملت ایران مدیون رشادت‌ها و مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام‌زمان (عج) است.

     

    وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین نیازهای هر جامعه‌ای امنیت است، گفت: امنیت کشور مرهون اقدامات سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در گمنامی است. ما باید به سربازان گمنامی که عزت برای کشور می‌آفرینند و هیچ‌وقت نام آنها آورده نمی‌شود ببالیم.

     

    طباطبایی با اشاره به ایام‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو افزود: هرکس که برای این انقلاب به‌عنوان یک انقلاب الهی قدم بردارد، قدمی به سمت رضایت الهی برداشته و تخلف از حرکت در مسیر این انقلاب الهی تخلف از خدا و اسلام کرده است.

     

    امام‌جمعه سلماس ادامه داد: امروز صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن و صحنه انتخابات، مصداق گردهمایی مسلمین نه‌تنها یک مانور سیاسی بلکه به‌عنوان یک حرکت معنوی الهی است که برای تقویت اسلام، شکرگزاری به درگاه خدا برای پیروزی در برابر دشمنان و اجابت دعوت الهی است تا دشمن بداند پای دین و اعتقاد خود ایستاده‌ایم و هر کس در این مسیر قرار گیرد، یاری دین خدا کرده و هرکس نیامد، برای نصرت دین خدا قدمی برنداشته است.

     

    وی بیان کرد: حضور در صحنه‌های مهم نظیر راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، راه تقویت دین، اسلام و کشور است و گمان نکنید این یک مسئله سیاسی است؛ بلکه یک مسئله دینی است.

     

    طباطبایی اظهار کرد: شرکت ما در انتخابات باعث تقویت اسلام و کشور اسلامی است و خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان را به دنبال دارد و این سیر الهی و حرکت در مسیر تقویت دین خداست.

     

    امام‌جمعه سلماس گفت: اگر یک رأی به صندوق بیندازیم و این رأی باعث ضعف کفار باشد، تقویت مسلمین و جامعه اسلامی و قرب الهی را به دنبال دارد؛ بنابراین کسانی که منافع نظام اسلامی را به مسائل دیگر حتی معیشت گره می‌زنند، از مسیر خدا دور هستند.

     

    وی با بیان اینکه نصرت الهی همیشه بوده و هست و رهبر مقتدر و حکیم نیز با راهبری خود مردم را دعوت کرده و مردم نیز با حضور خود دشمن را مأیوس خواهند کرد، تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش حضور مردم و تجدید بیعت با امام و انقلاب و مقام معظم رهبری است.

     

    طباطبایی در پایان گفت: ۴۵ سال است که کشور و ملت ما در برابر استعمار ایستاده و پیشرفت‌های عظیمی را هم داشته است، این بزرگ‌ترین برکت انقلاب اسلامی است که برای جوانانمان باید بازگو شود تا حقایق را بدانند.

     

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهارده − هشت =