×
×

مراسم جشن دهه فجر و مبعث در سلماس برگزار شد

  • کد نوشته: 2085
  • ۱۹ بهمن
  • ۰
  • مراسم جشن بزرگ دهه فجر و مبعث در مسجد الرسول اسلام‌آباد با حضور آحاد مردم، مسئولین و فرمانده سپاه شهرستان سلماس برگزار شد.
    مراسم جشن دهه فجر و مبعث در سلماس برگزار شد

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام مراسم جشن بزرگ دهه فجر و مبعث پیامبر اکرم (ص) در مسجد الرسول اسلام‌آباد با حضور آحاد مردم، مسئولین، روحانیون و ماموستاها و فرمانده سپاه شهرستان سلماس برگزار شد.

    سرهنگ پاسدار سید کاظم میرکاظمی زاده فرمانده سپاه شهرستان سلماس در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر و عید مبعث گفت: قبل از انقلاب، ملت در سرنوشت خود دخیل نبودند و نقشی نداشتند، اما انقلاب اسلامی به ما خودباوری و عزت بخشید و از ذلت و بی‌هویتی رهایی داد و به دنیا حقانیت ما را ثابت کرد.

    وی افزود: دهه مبارک فجر را باید گرامی داشت؛ چراکه این ایام‌الله یادآور ایثار و جان‌فشانی‌های مردم و استقرار حکومت اسلامی و رهایی از طاغوت و استکبار جهانی است. نعمت‌های خداوند مادی و معنوی است که در بین تمام نعمت‌ها سه نعمت را خداوند بر بندگان خود منت دارد و شکر آنها رضایت خداوند را جلب می‌نماید. نعمت اسلام، رهبری اسلام و حاکمیت اسلامی که ملت شریف ایران از این نعمات بهره‌مند می‌باشند.

    میرکاظمی زاده همچنین ادامه داد: از خوشبختی‌های ما این است که عمرمان مقارن با پیروزی انقلاب اسلامی و حیات حضرت امام (ره) شد. امام یک شخصیت فرهیخته، بی‌نظیر، استثنایی و یک شخصیت الهی، فقیه عالی‌قدر، مجتهد جامع‌الشرایط، فیلسوف بزرگ، عارف بی‌همتا و یک شخصیت سیاست‌مند و سیاستدان است و ما توفیق پیدا کردیم که در این عصر زندگی کنیم.

    فرمانده سپاه سلماس بیان کرد: امام خمینی احیاگر اسلام و حتی احیاگر ادیان توحیدی بود. حضرت امام (ره) نهضتی را شروع کرد که مبتنی بر دین بود. آنچه که در ابتدای انقلاب اتفاق افتاد این بود که نگاه مردم ما به اسلام متفاوت شد. اسلام انقلابی، اسلام ناب محمدی، اسلامی که منافع ابرقدرت‌ها تحت‌تأثیر سیاست‌های گرفته شده از این نظام مذهبی، تهدید شد.

    وی با بیان اینکه تمام حرف امام (ره) دین بود، گفت: تمام زندگی امام (ره) این بود که مفاهیم و مضامین دینی و آن چیزی را که خداوند و انبیای الهی خواسته، در روابط بین انسان‌ها گسترش دهد.

    ماموستا عثمان زاده امام‌جماعت مسجد الرسول هم در این مراسم ضمن تبریک عید بزرگ مبعث گفت: دهه فجر فرصتی بس گران‌بهاست تا ضمن پاسداشت ارزش‌های امام راحل، شهدا و انقلاب، بار دیگر به فرامین رهبر معظم انقلاب لبیک بگوییم و با یادآوری خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی به مردم، برای برگزاری شایسته برنامه‌ها و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام اقدام کنیم.

    این مراسم با دف‌نوازی و مولودی‌خوانی به پایان رسید.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 − 1 =