×
×

امام‌جمعه سلماس:
دهه فجر زمینه‌ساز مشارکت مردم در انتخابات است

  • کد نوشته: 2079
  • ۱۹ بهمن
  • ۰
  • امام‌جمعه سلماس گفت: ایام‌الله دهه فجر و برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز مشارکت باشکوه مردم در انتخابات خواهد بود.
    دهه فجر زمینه‌ساز مشارکت مردم در انتخابات است

    سید ابراهیم طباطبایی امام‌جمعه شهرستان سلماس در گفتگو با خبرنگار سلماس پیام گفت: ایام‌الله دهه مبارک فجر به دلیل قرارگرفتن در آستانه انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و کمیته‌های ستاد دهه فجر باید از تمامی ظرفیت‌های موجود برای برگزار باشکوه جشن‌های پیروزی انقلاب استفاده کنند.

     

    وی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مسئولان باید با حضور در بین مردم از این فرصت برای انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده نمایند.

     

    طباطبایی از راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به‌عنوان یکی از حساس‌ترین حضورهای مردم در میدان دفاع از انقلاب یادکرد و افزود: راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امسال، زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی باعزت و دشمن‌شکن است و باید از این حضور پرشور مردم در خنثی‌کردن توطئه دشمنان در کم‌رنگ‌شدن حضور مردم پای صندوق‌های رأی، به‌درستی استفاده کرد.

     

    امام‌جمعه سلماس ادامه داد: باتوجه‌به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در فلسطین و نوار غزه و مقاومت جانانه مردم فلسطین در برابر این جنایات لازم است تا موضوع فلسطین و تبیین جنایات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل در برنامه‌های دهه مبارک فجر موردتوجه قرار گیرد.

     

    وی انقلاب اسلامی را قوی‌ترین انقلاب مردمی در دنیا توصیف کرد و گفت: انقلاب اسلامی از زمان پیروزی به رهبری حضرت امام (ره) با انواع توطئه‌ها، دشمنی‌ها و همین‌طور تحریم‌های ظالمانه از سوی آمریکا مواجه شده و از مسئولان امر انتظار می‌رود دستاوردهای انقلاب اسلامی قبل و بعد از پیروزی انقلاب را به شکل‌های مختلف برای همگان تبیین کنند.

     

    طباطبایی اظهار کرد: ایام پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر یادآور حماسه بزرگ و تاریخ‌ساز ملت شریف ایران است که با رشادت، ایثارگری و فهم و بصیرت خود، به بی‌توجهی و تحقیر مردم از سوی رژیم طاغوتی شاهنشاهی پایان دادند و کاخ‌های پوشالی استبداد را فروریختند.

     

    امام‌جمعه سلماس در پایان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به زعامت و رهبری معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، به‌جای سرسپردگی به بیگانگان و قدرت‌های پوشالی، ارزش و مقام والای مردم در تعیین سرنوشت کشور در تمامی عرصه‌ها و حوزه‌ها مورد تأکید قرار گرفت و مردم سرمنشأ تحول و تغییر در تمامی امور کشور شدند.

     

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفده + چهار =