×
×

همایش زنان تاریخ‌ساز انقلاب در سلماس برگزار شد

  • کد نوشته: 2075
  • ۱۸ بهمن
  • ۰
  • همایش زنان و دختران تاریخ‌ساز انقلاب با حضور مسئولین، مادران شهدا و بانوان ولایت‌مدار در سلماس برگزار شد.
    همایش زنان تاریخ‌ساز انقلاب در سلماس برگزار شد

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از سلماس پیام، هم‌زمان با ایام دهه فجر همایش بزرگ‌زنان و دختران تاریخ‌ساز انقلاب با حضور مسئولین، مادران شهدا و بانوان ولایت‌مدار با خیرمقدم گویی فرمانده سپاه شهرستان سلماس در مصلی امام خمینی (ره) به همت بسیج جامعه زنان برگزار شد.

    حجت‌الاسلام حاج میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا در این همایش با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین معجزه در تاریخ ایران و مهم‌ترین حادثه پس از ورود اسلام به این کشور بود، گفت: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی و تأثیرگذار داشتند و توانستند در حمایت و تداوم انقلاب نیز گام‌های مهمی را بردارند.

    وی افزود: معرفی ارزش‌های نظام اسلامی، نقش زنان در پیشبرد اهداف آن به نسل جدید و ولایت‌مداری مادران دیروز، الگویی بی‌بدیل برای دختران امروزوفردا خواهد شد.

    مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا با مرور دستاوردهای انقلاب اسلامی در این چند سال و مقایسه آن با قبل از انقلاب اسلامی گفت در وضعیت سیاسی بزرگ‌ترین دستاورد این انقلاب برای مردم ایران دخیل بودن در تعیین سرنوشت خودشان است چرا که امروز به برکت انقلاب اسلامی در تمامی انتخابات از شورای شهر گرفته تا انتخابات مجلس خبرگان رهبری مردم در تعیین سرنوشت خود تأثیر گذارند.

    فیاضی وابستگی بیش از حد به بیگانگان، فقر و محرومیت و آشفتگی اوضاع اقتصادی و برپایی مراکز فساد و فحشا را از دستاوردهای رژیم شاهنشاهی عنوان کرد و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی به مذهب تشیع هویت‌بخشی شد که این باعث شد به نقش و جایگاه تشیع در انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای داده شود.

    وی دفاع از محرومان و مستضعفان و ایستادگی و مبارزه با ظالمان را از دستاوردهای دیگر این انقلاب برشمرد و در پایان گفت جهت دفاع از این دستاوردهای انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین انتخابات از این دستاوردها دفاع کنیم.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    7 + سیزده =