×
×

دیدار استاندار آذربایجان غربی با مردم روستای مافی کندی سلماس

  • کد نوشته: 2026
  • ۱۴ بهمن
  • ۰
  • محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی با حضور در جمع مردم روستای مافی کندی سلماس با مردم این روستا دیدار و گفتگو کرد.
    دیدار استاندار آذربایجان غربی با مردم روستای مافی کندی سلماس

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری سلماس پیام، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در دیدار با مردم روستای مافی کندی سلماس بیان کرد: نظام اسلامی، توجه ویژه به مناطق محروم و کم‌برخوردار دارد. از اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی حمایت می‌کنیم.

     وی گفت: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران، توجه ویژه به مناطق محروم و کم‌برخوردار است.

     محمدصادق معتمدیان امروز در جمع مردم روستای مافی کندی شهرستان سلماس، افزود: در ۴۵ سال گذشته، خدمات شایسته‌ای به مردم در مناطق روستایی و محروم ارائه شده است.

     استاندار آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه در مقایسه با قبل از انقلاب، شاهد افزایش ارائه خدمات به مردم هستیم، خاطرنشان کرد: تثبیت جمعیت روستایی از سیاست‌های نظامی اسلامی بوده و با آماده‌شدن زیرساخت‌های عمرانی و خدماتی، زمینه برای تحقق این امر فراهم شده است.

     وی به خدمات نظام اسلامی در حوزه‌های گازکشی، برق‌رسانی، بهداشتی و درمانی به دورافتاده‌ترین روستاهای کشور نیز اشاره کرده و افزود: در دولت سیزدهم نیز خدمات شایسته‌ای به مناطق محروم و کم‌برخوردار ارائه شده است.

     معتمدیان همچنین اضافه کرد: همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در آذربایجان غربی تا پایان دولت سیزدهم از نعمت گاز برخوردار خواهند شد. عدالت اجتماعی در حوزه‌های مختلف در جریان بازدیدهای میدانی از مناطق محروم و کم‌برخوردار محقق می‌شود.

     وی در ادامه افزود: با وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه کشورمان، این محدودیت‌ها کوچک‌ترین وقفه‌ای در خدمت بی‌منت دولتمردان به مردم ایجاد نکرده است.

     استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه بر اساس توانمندی‌ها و مزیت‌های هر منطقه برای ایجاد فرصت‌ها و ظرفیت‌های اشتغال برنامه‌ریزی‌شده، تصریح کرد: ایجاد کارگاه‌های اقتصادی و فرآوری محصولات کشاورزی در جوار روستاها، در اولویت استان برای ایجاد فرصت‌های اشتغال روستایی است.

    وی همچنین گفت: گره‌گشایی از مشکلات آحاد مردم در مناطق مختلف شهری و روستایی و تحقق عدالت در گرو همین تلاش میدانی مسئولان است.

    محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در پایان اظهار داشت: یک روستا در هر شهرستان به‌عنوان نمونه برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی شناسایی شده و از اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی حمایت می‌کنیم.

     لازم به ذکر است روستای مافی کندی یکی از قطب‌های تولید مجسمه در ایران است که همه اهالی آن مشغول بکار هستند.

    و همچنین ۱۰۰ کارگاه تولیدی و مجسمه‌سازی روستای مافی کندی شهرستان سلماس ماهیانه نزدیک به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از صادرات مجسمه عاید این روستای ۸۰۰ نفره می‌کند.

     انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 + 9 =