×
×

همایش نخبگان، علم، معمار انقلاب در سلماس برگزار شد

  • کد نوشته: 1993
  • ۱۳ بهمن
  • ۰
  • نخستین همایش نخبگان، علم، معمار انقلاب با حضور جمعی از فرهنگیان در سلماس برگزار شد.
    همایش نخبگان، علم، معمار انقلاب در سلماس برگزار شد

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، حجت‌الاسلام مهدی رضایی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس در همایشی که با عنوان علم معمار انقلاب باهدف آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان برای حضور حداکثری در انتخابات پیشرو و تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی در کانون بسیج جوانان سپاه شهرستان سلماس برگزار شد، ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با ظهور انقلاب اسلامی، حکومت‌های استبدادی و ظالمی که با ظلم خود، مردم را به تنگنا وا می‌داشتند از بین رفتند و مردم تازه معنای استقلال و آزادی را درک نمودند.

    وی افزود: در چنین روزی کشور ما از استبداد ظالمان رها شده و مردم توانستند حکومت را به دست گیرند و خودشان برای کشورشان تصمیم بگیرند.

    سرهنگ پاسدار سید کاظم میر کاظمی‌زاده فرمانده سپاه سلماس در این همایش گفت: ضرورت نقش‌آفرینی مهم و مؤثر خانواده بزرگ آموزش‌وپرورش بر کسی پوشیده نیست چرا که از اول انقلاب تاکنون در عرصه‌های مختلف انقلاب حضوری فعال داشته و در آگاهی و بصیرت دانش‌آموزان نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

    کاظمی‌زاده افزود: ایام دهه فجر یعنی به‌وجودآمدن یک ارزش، ارزشی که خود مردم به وجود آوردند، ارزشی به نام انقلاب اسلامی. تا قبل از آن مردم حکم همان بردگانی را داشتند که برای زندگی راحت‌تر اربابان خود تلاش می‌کردند و هر چه در چنته داشتند باید بروز می‌دادند تا اربابانشان از دست آنها راضی باشند، اما انقلاب اسلامی کاری کرد تا بساط حکومت تمام آن اربابان چیده شود و مردم هر کدام خودشان به‌عنوان ارباب زندگی خودشان باشند. این دستاوردی بزرگ است که بتوانی قدرت ارباب‌ها را بگیری و به مردم تزریق کنی و انقلاب اسلامی این کار را کرد.

    قاسم میرزالو مدیر آموزش‌وپرورش سلماس نیز در این همایش بیان کرد: تا قبل از این سال‌ها بود که مردم زیر بار شکنجه‌های شاهان مختلف کمر خم کرده و ستم را تحمل می‌کردند. این آرامشی که اکنون در جامعه ما موج می‌زند به مرحمت پیروزی انقلاب اسلامی بوده و به‌واسطه وجود رهبر انقلاب اسلامی و مردم غیور می‌باشد که با تلاش‌های فراوان به هدف بزرگ و والای خود دست یافتند.

    وی ایام دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام (ره) و ملت ایران دانست و گفت: قطعاً یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی که خداوند به ملت ایران هدیه کرد همین نعمت انقلاب اسلامی است.

    مدیر آموزش‌وپرورش سلماس با مرور دستاوردهای انقلاب اسلامی در این سی و چند سال و مقایسه آن با قبل از انقلاب اسلامی گفت در وضعیت سیاسی بزرگ‌ترین دستاورد این انقلاب برای مردم ایران دخیل بودن در تعیین سرنوشت خودشان است چرا که امروز به برکت انقلاب اسلامی در تمامی انتخابات از شورای شهر گرفته تا انتخابات مجلس خبرگان رهبری مردم در تعیین سرنوشت خود تأثیر گذارند.

    میرزالو وابستگی بیش از حد به بیگانگان، فقر و محرومیت و آشفتگی اوضاع اقتصادی و برپایی مراکز فساد و فحشا را از دستاوردهای رژیم شاهنشاهی عنوان کرد و گفت امروز به برکت انقلاب اسلامی به مذهب تشیع هویت‌بخشی شد که این باعث شد به نقش و جایگاه تشیع در انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای داده شود.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بیست + 12 =