×
×

امام‌جمعه سلماس:
دهه فجر روز پیروزی اسلام بر کفر است

  • کد نوشته: 2022
  • ۱۳ بهمن
  • ۰
  • امام‌جمعه سلماس گفت: دهه فجر یادآور پیروزی اسلام بر کفر جهانی و پیروزی ولایت و امامت بر جبهه استکبار، استبداد و نفاق است.
    دهه فجر روز پیروزی اسلام بر کفر است

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم طباطبایی در خطبه‌های نمازجمعه سلماس که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد گفت: دهه فجر سالروز بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به ایران در سال ۱۳۵۷ و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی است.

     

    وی اظهار داشت: دهه فجر یادآور پیروزی اسلام بر کفر جهانی و پیروزی ولایت و امامت بر جبهه استکبار، استبداد و نفاق است و تمام دنیا تلاش کردند که شاه را نگه دارند اما نتوانستند و اینها اراده خداست، پیروزی انقلاب اسلامی در قرن معاصر یکی از معجزات و آیات الهی بوده است.

     

    طباطبایی گفت: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی حق بر باطل بود، پیروزی خون بر شمشیر بود، پیروزی مستضعفان بر مستکبران بود و ما برای اینکه توجه داشته باشیم و این نعمت بزرگ الهی را شکر کنیم، برگردیم به خاطرات زمان شاه که ما کی بودیم؟ کجا بودیم؟ چه از خود داشتیم؟ امروز کجای دنیا و تاریخ حرکت می‌کنیم؛ در آن دوران ملت ایران منزوی بودند و ملت‌های دنیا آنها را نمی‌شناختند و در ضعیف‌ترین شرایط علمی و فناوری بودیم و در عرصه اقتصاد، در تولید و صنعت، در کشاورزی و ابعاد مختلف در پایین‌ترین رتبه بودیم، ولی امروز بحمدالله فاصله از صفر تا صد است.

     

    امام‌جمعه سلماس افزود: امروز بحمدالله با همه فشارها، تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران نسبت به کشورهای دیگر در عرش حرکت می‌کند و به برکت امام (ره) و به فضل و نصرت الهی در این برهه از زمان خداوند بر ما منت گذاشت و به دست یک فقیه مجاهد شجاع، نظام طاغوتی را سرنگون کرد.

     

    وی بیان کرد: اقدامات و دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی باید در دهه فجر به‌خوبی برای نسل جدید تبیین شود تا بعدها بتوانیم ترسیم زیبایی از فعالیت‌ها و دستاوردها داشته باشیم.

     

    طباطبایی با بیان اینکه دشمنان انقلاب همواره تلاش دارند با تبلیغات سوء خود دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی را نادیده بگیرند یا کم‌رنگ جلوه دهند، افزود: ملت آگاه و فهیم ایران هرگز فریب تبلیغات منفی دشمنان را نمی‌خورد؛ زیرا آنها می‌دانند که در رژیم گذشته چه داشتند و اکنون به چه موفقیت‌هایی دست یافته‌اند.

     

    امام‌جمعه سلماس همچنین به موضوع انتخابات پیش رو و لزوم جذب مشارکت حداکثری در آن اشاره و تصریح کرد: از مردم انتظار می‌رود به افراد اصلح که دارای شرایط صفات نیک، ثبات قدم و سواد و تخصص و کارایی لازم را دارند انتخاب کنند.

     

    وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف دشمن دلسرد کردن مردم از انتخابات است، اظهار کرد: در شرایط کنونی دلسرد کردن مردم از انتخابات، گناهی نابخشودنی و خیانت به آرمان‌های امام و شهدا است.

     

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار × سه =