×
×

همایش بزرگ رأی اولی‌ها در سلماس

  • کد نوشته: 1717
  • ۸ بهمن
  • ۰
  • همایش بزرگ رأی اولی‌ها با حضور پرشور دانش‌آموزان و مسئولان در مدرسه آمنه سلماس برگزار شد.
    همایش بزرگ رأی اولی‌ها در سلماس

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، دانش‌آموزان سلماسی در این همایش از احساس مسئولیت خود برای حضور در پای صندوق‌های رأی گفتند.

    ذبیح اله کاظمی فرماندار سلماس در این همایش گفت: شما دانش‌آموزان سرمایه‌های اصلی نظام هستید و اینک با رسیدن به سن تکلیف سیاسی با مشارکت در انتخابات برای آینده خود تصمیم خواهید گرفت.

    وی با تأکید بر حضور آگاهانه دانش‌آموزان در پای صندوق‌های رأی گفت: شما دانش‌آموزان سرمایه‌های اصلی نظام هستید که توانستید با تلاش بسیار در عرصه‌های مختلف برای کشور افتخارآفرینی کنید و اینک با رسیدن به سن تکلیف سیاسی با مشارکت در انتخابات برای آینده خود تصمیم خواهید گرفت.

    کاظمی بیان کرد: ما ایرانی هستیم و در کشور ایران زندگی و تحصیل می‌کنیم و کسانی هستیم که برای رسیدن به هدفمان لحظه‌ای از تلاش‌کردن دست برنمی‌داریم، پس چه‌بهتر که بتوانیم مؤثر واقع شویم و همه ما به‌عنوان یک شهروند این حق را داریم که با انتخاب خود در آینده کشور مؤثر باشیم.

    فرماندار سلماس گفت: انتخابات بیانگر پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری است و سرنوشت چهارساله کشور به انتخاب‌های مردم و مشارکت آنها در این برنامه‌ها است. جوانان در این میان بسیار نقش مهمی دارند و همچنین رأی اولی‌ها می‌توانند برای اولین‌بار، در سرنوشت جامعه تأثیر بگذارند.

    وی گفت: «در هنگام شرکت در انتخابات، بصیرت را هرگز فراموش نکنید. اگر بصیرت داشته باشیم و به نقل از امام حسین (ع) آیه مبارکه (هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی) را بشنویم و در ذهن خود مرور کنیم، می‌توانیم بسیاری از مشکلاتی که پیشروی ما قرار دارد را حل کنیم.»

    کاظمی خاطرنشان کرد: «در واقع شنیدن این آیه مبارکه، باعث پیشرفت ما به‌سوی موفقیت و سرزندگی در مسیری که هستیم، می‌شود.»

    فرماندار سلماس افزود: از شما هم‌وطنان عزیز درخواست می‌کنم که تا جایی که امکان دارد، به‌واسطه خون شهید قاسم سلیمانی که واقعاً پوشش یک سیل عظیم به سمت راه حقیقت و حقانیت بود، سعی کنیم در زندگی‌مان راهی را انتخاب کنیم که اگر هنگامی بازگشتیم و به گذشته و انتخابات خود نگاه کردیم، لحظه‌ای پشیمان نشویم، بنابراین برای شرکت در انتخابات باید حواسمان باشد تا انتخاب درستی داشته باشیم و بعدها از انتخاب‌کردن شخص موردنظر پشیمان نشویم.

    این گردهمایی رأی‌دادن را تکلیفی مهم سیاسی، از برای همگان مخصوصاً جوانان تلقی کرد. در این گردهمایی جوانانی حاضر شده بودند که نسب به تکلیف سیاسی خودآگاه بودند و در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند؛ تا از این مسیر سرنوشت کشور خود را بسازند.

    در شهرستان سلماس حدود ۱۹۰۰ دانش‌آموز رأی اولی ۱۱ اسفندماه پای صندوق رأی خواهند رفت.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    20 + پانزده =