×
×

امام‌جمعه سلماس:
حضور در انتخابات وظیفه همگانی است

  • کد نوشته: 1854
  • ۶ بهمن
  • ۰
  • امام‌جمعه سلماس گفت: شرکت و توصیه به حضور در میدان انتخابات یک تکلیف همگانی و حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب است.
    حضور در انتخابات وظیفه همگانی است

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلماس پیام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم طباطبایی در خطبه‌های نمازجمعه سلماس که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به فضائل امام علی (ع) اظهار کرد: اقتدا و عمل به توصیه‌ها و رفتارهای امیرالمؤمنین رمز سعادت دنیا و آخرت است.

    وی با اشاره به بسترسازی نظام دینی در اقامه خوبی‌ها بیان کرد: برگزاری آئین اعتکاف یکی از خوبی‌هایی است که در کشور عزیز ما ایران با استقبال چشمگیر مردم در حال برگزاری است. اعتکاف در هر سال با استقبال خوب نسل جوان و مردم خداجو برگزار می‌شود و اعتکاف باید با همان سبک و سیاق قرآنی باشد و نباید جلوی خلوت معتکفان را گرفت.

    امام‌جمعه سلماس افزود: حضور قابل‌توجه معتکفان از اقشار و رده‌های مختلف سنی در مساجد سلماس بیانگر تقویت پایه‌های دینی مردم است. رشد قابل‌توجه استقبال از آئین اعتکاف نشان‌دهنده شکست دوباره دشمن در جدایی جوانان از دین را نشان می‌دهد.

    حجت‌الاسلام طباطبایی خاطرنشان کرد: از آغازین روزهای استقرار جمهوری اسلامی ایران مردم در تمامی صحنه‌ها حضور اثرگذار داشتند. حضور مردم نصرت و شکوه انقلاب اسلامی را رقم زد.

    وی با اشاره به صحنه انتخابات و حضور پرشکوه مردم بیان کرد: نقطه قدرت انقلاب اسلامی بدون تردید مردم هستند و دشمن با درک این موضوع درصدد فاصله انداختن مردم با نظام است. دشمنان تمام سعی خود را برای کاهش مشارکت در انتخابات به کار گرفته‌اند و به دنبال یاس و ناامیدی هستند.

    امام‌جمعه سلماس گفت: مردم ایران عزیز همان‌طور که در صحنه دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف حضور اثرگذار داشتند، در انتخابات پیش رو نیز با حضور خود دشمنان را ناامید خواهند کرد. شرکت در انتخابات تضمین‌کننده اقتدار و امنیت ملت ایران خواهد بود و حضور گسترده مردم حماسه ماندگار دیگری را خلق خواهد کرد.

    حجت‌الاسلام طباطبایی با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و عقلی است، گفت: همچنین شرکت در انتخابات وظیفه سیاسی و اجتماعی است، حضور ما در انتخابات تضمین‌کننده امنیت ما است، انتخابات هر چه باشکوه‌تر، دشمن ناامیدتر می‌شود، آمریکا و دشمنان مرتب تبلیغ می‌کنند که در انتخابات شرکت نکنید، تا آنها برای ما تصمیم بگیرند، وقتی که شرکت نکردیم و انسجام نداشتیم، آن وقت آنها هر بلایی خواستند به سر مملکت می‌آورند، این نقشه دشمن است.

    وی با اشاره به پیش رو بودن دهه فجر، انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در روند مبارزات مردم ایران با ظلم و ستم بیگانگان و دشمنان دانست و با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات از همه شهروندان سلماسی خواست با حضور پرشور خود دسیسه‌های دشمنان را خنثی کنند. شرکت و توصیه به حضور در میدان انتخابات یک تکلیف همگانی و حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب است.

    امام‌جمعه سلماس در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم غزه گفت: با وجود همه تجاوزهای رژیم صهیونیستی اما در طی این مدت حملات و تهاجمات جبهه مقاومت اسلامی در لبنان و یمن و عراق کاهش پیدا نکرده است. آمریکا با وقاحت تمام قطعنامه را وتو می‌کند، آن وقت دم از حقوق بشر می‌زنند.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یازده + چهارده =