×
×

عزت و امنیت منطقه مدیون رشادت‌های حاج‌قاسم است

  • کد نوشته: 1625
  • ۱۷ دی
  • ۰
  • امام‌جمعه سلماس گفت: عزت و امنیت منطقه و ایران اسلامی مدیون ایثار و فداکاری شهید سلیمانی و جبهه مقاومت است.
    عزت و امنیت منطقه مدیون رشادت‌های حاج‌قاسم است

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری دیده‌بان سلماس، صبح امروز مراسم یادواره شهید سلیمانی در سلماس با حضور گسترده مردم و مسئولان شهرستانیبرگزار برگزار شد.

    سید ابراهیم طباطبایی امام‌جمعه شهرستان سلماس ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان گفت: سردار حاج‌قاسم سلیمانی تمامی امورات و کارهای خود را با اخلاص و تواضع و به‌خاطر خداوند انجام می‌داد و خداوند نیز نام او را مشهور و یاد او را در دل‌ها زنده نگه داشته است.

     امام‌جمعه سلماس در ادامه گفت: سردار سلیمانی ترسی از مرگ نداشت و همواره در پی شهادت بود و توانست خدمات بزرگی را در راستای خدمت به بشریت انجام دهد و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری در مقابل داعشی که دولت‌های استکباری هزینه هفت تریلیون دلاری خرج کرده و ۸۰ کشور در قالب یک هزار و ۱۰۰ گروه تروریستی ایجاد کرده بودند ایستادگی کرده و اجازه گسترش داعش در منطقه را نداد.

     وی بیان کرد: عزت و امنیت منطقه و ایران اسلامی مدیون ایثار و فداکاری شهید سلیمانی و جبهه مقاومت است و امروز مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی سرمشق بسیاری از ملت‌ها و مسلمین در مقابل زیاده‌خواهی استکبار جهانی است.

     طباطبایی تأکید کرد: باید این مکتب و خصوصیات اخلاقی و روحیه جهادی شهید سلیمانی بیش از گذشته با همکاری بخش‌های مختلف بین آحاد جامعه به‌خصوص نوجوانان و جوانان باید گسترش یابد.

     امام‌جمعه سلماس تصریح کرد: رمز اقتدار مسلمین و ملت ایران تداوم ایستادگی مقابل دشمنان و داشتن روحیه جهادی و انقلابی بودن است و باید این رویه روزبه‌روز تقویت شود.

     وی یادآور شد: دشمنان هیچگاه چشم دیدن اقتدار و قدرت ملت و کشور ما را ندارند، بنابراین به توطئه‌های خود ادامه می‌دهند و باید همه مردم و مسئولان هوشیار باشند. بزرگداشت حاج‌قاسم و یارانش نه فقط به‌خاطر اینکه کار بزرگی در میدان کردند؛ بلکه به‌خاطر این است که خودشان انسان‌های بزرگی بودند این خلق بزرگ ایمانی است که نجات بشریت است.

    طباطبایی برخی از ویژگی‌های برجسته سردارسلیمانی را برشمرد و تصریح کرد: دارا بودن روحیه فدایی شدن و شهادت طلبی، اخلاص، ولایت‌مداری، تعبد و معنویت، سخت کوشی و نظم و انضباط، داشتن نبوغ نظامی،سرعت عمل و به هنگام بودن، سنجیده عمل کردن، تدبیر عالمانه در هنگام مواجهه با مشکلات، مردمی بودن، آرامش وطمأنینه درعین صلابت، خوش خویی و صمیمیت، زندگی ساده، دیپلمات برجسته انقلابی از جمله ویژگی های سردار دل ها بود.

     وی در پایان افزود: داعش خود را دولت اسلامی معرفی می‌کرد و آمریکا و اروپا می‌خواستند با داعش تیشه به ریشه اسلام بزنند و سردار با حضور خود در میدان اجازه نداد دشمنان اسلام را بدنام کنند و توانست با نابودی داعش خدمت بزرگی به مذهب تشیع، اسلام و ایران را انجام دهد.

     انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    11 + 2 =