×
×

ملت ایران اجازه تکرار فتنه را نخواهند داد

  • کد نوشته: 1487
  • ۹ دی
  • ۰
  • فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: ملت ایران در ۹ دی، جانانه از اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی دفاع کردند و اجازه تکرار فتنه را نخواهند داد.
    ملت ایران اجازه تکرار فتنه را نخواهند داد

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری دیده‌بان سلماس، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان‌غربی در این مراسم در جمع مردم ولایت‌مدار سلماس اظهار کرد: ۹ دی‌ماه یادآور خروش مردم در حمایت و صیانت از انقلاب و در مواجه با فتنه‌ای سهمگین از طرف دشمنان بود.

    وی افزود: ما همه چیز را از اهل‌بیت (ع) داریم و انقلاب اسلامی ایران نیز نتیجه قیام عاشورا و امام حسین (ع) است و با نام امام حسین (ع) آغاز شده و با نام اباعبدالله‌الحسین (ع) این پرچم به دست حضرت مهدی (عج) خواهد رسید و ما در این راه خواهیم ایستاد و مقاومت خواهیم کرد.

    رجبی عنوان کرد: قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۱۳۸۸ توسط دشمنان به‌صورت معین تحرکاتی انجام شد که در قدم اول مردم شرکت نکنند، در سخنرانی آغاز سال در مشهد مقدس رهبر انقلاب اشاره کردند که مردم و نامزدها خویشتن‌داری کنند مبادا نفاق ایجاد شود. کار فتنه به جایی رسید که پرچم اباعبدالله را در روز عاشورا آتش زدند و رستاخیزی در کشور رخ داد، در ۹ دی‌ماه سال ۱۳۸۸ آحاد مردم به میدان آمدند و آتش فتنه را برچیدند و مردم صف خود را از این افراد جدا کردند.

    وی ادامه داد: فتنه‌گران اگر بخواهند فتنه ایجاد کنند باید بدانند که این مردم دیگر اجازه چنین فتنه‌هایی را نخواهند داد و کسانی که از خواب غفلت بیدار نشدند و از کار زشت خود که این نظام را به لبه پرتگاه سقوط کشاند، هنوز برنگشته‌اند بدانند که منفور ملت هستند.

    فرمانده سپاه شهدا با بیان اینکه بازخوانی فتنه ۸۸ برای نسل جوان ضروری است افزود: در سخت‌ترین شرایط نظام، انتخابات در کشور برگزار شد، حتی در جنگ تحمیلی هم انتخابات توقف نداشت و این نشان‌دهنده این است که مردم به‌نظام اعتقاد دارند.

    رجبی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، با نام خدا و امام حسین (ع) آغاز شده و با همین منش ادامه می‌یابد، رهبر انقلاب نیز فرمودند اگر مسائلی که در عاشورای قبل از ۹ دی اتفاق نمی‌افتاد، معلوم نبود این فتنه چقدر ادامه داشت؛ ولی پس از گذشت هشت ماه فتنه‌گری، مردم با نام امام حسین (ع) به میدان آمدند و کشور را به ثبات کامل رساندند.

    وی در پایان افزود: فتنه‌گرانی که در راستای اهداف اسرائیل و آمریکا قدم برداشتند و با اقدامات خود دشمن را شاد و خانواده‌های معظم شهدا را دل‌خون کردند و امروز نیز پیروان آنان در رسانه‌ها مشغول دویدن بوق‌های تبلیغاتی هستند که انتخابات پیشرو را تحریم کنند و باز هم سنگی جلوی پای مردم و این نظام بیفکنند، بدانید که جمعیت قلیلی هستند و در مقابل مردم کشور در اقشار مختلف پای‌کار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و برای انقلاب جان‌فشانی می‌کنند.

    انتهای خبر/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 × 1 =